Otteluseuranta (TPS)

  • 472 164
  • 5 085
Tila
Viestiketju on suljettu.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kallelle patsas Kauppatorille, Puutorille, Gatorade Centerin eteen sekä ratapihalle. Vamos Kalle!

Sellainen Rodoksen Kolossia suurempi kultapatsas Gatoraden sisääntuloon on vähimmäisvaatimus.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kausi ohi. Henkisesti musertava tappio. Tuolta ei enää nousta ellei valmennus vaihdu.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gatorade centerkin voidaan varmaan ristiä Kaskisen kartanoksi. Tepsin unelma kaatui. Kallellaan se on ainakin.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mä ainakin alan pikkuhiljaa nauttia tästä..!! Ihan oikeasti! Varsinkin siinä mielessä kun miettii mitä mahtaa tuumia puusilmät Tepsin toimistolla. <3<3
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Pakko poistaa viesti, ei pysty enää kommentoimaan järkeviä tämän jatkuvan paskan keskellä.

Onnittelut Kanada-maljalle hyvästä vedosta! Miksen itse tajunnut samaa, voi saamari.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Mä ainakin alan pikkuhiljaa nauttia tästä..!! Ihan oikeasti! Varsinkin siinä mielessä kun miettii mitä mahtaa tuumia puusilmät Tepsin toimistolla. <3<3

Sama! Tänäänkin oikein odotti peliä ja toivoi koko pelin että tulisipa taas turpaan. Nyt sitten popparit esiin ja katselemaan millaista some ryöpytystä tulee kaiken tietävälle toimistolle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kalle näköjään pyöräyttänyt kunnolla ketjut ympäri... Katsotaan tulos illalla.
Vaikuttaa meidän kakkonen aika jalkavalta. Suoranta-Wirtanen-Budish...joukkueen paras hyökkääjä kolmosessa. Vierasvoitolle saa vielä kerrointa 2,80 Veikkaukselta. Kehotan tarttumaan.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Vaikuttaa meidän kakkonen aika jalkavalta. Suoranta-Wirtanen-Budish...joukkueen paras hyökkääjä kolmosessa. Vierasvoitolle saa vielä kerrointa 2,80 Veikkaukselta. Kehotan tarttumaan.

Paras hyökkääjä kolmosessa joukkueen heikoimman sentterin kanssa. Joskus tätä rallia ei vaan ymmärrä. Nooh, verkot tötterölle illalla ja ihmetys häipyy.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Vierasvoitolle saa vielä kerrointa 2,80 Veikkaukselta. Kehotan tarttumaan.

Kerroin on vielä parempi kun Pajuniemi tekee ensimmäisessä erässä sen yhden. Todellinen uhkapeluri odottaa jopa toisen erän alkuun jos livekerroin nousisi vielä vähän.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Sieltä varmaan tänään tulossa 3 pistettä. Sillä voidaankin sitten fiilistellä joululle asti. Sittenhän onkin jo huhtikuu heti ovella.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ekan puolentoista minen perusteella tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää, vaan kolme pinnaa Tepsille ja kiitti.

Tosin olen valmis yllättymään....
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Hävyttömän paskaa pelaamista taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös