Vaikea kuvitella että riittää motivaatio entisenä NHL pelaajalla tämän kauden jälkeen jatkaa neljä täyttä kautta. Taso on liigan huonoimman joukkueen neloskentän tasoa. Siinäkin roolissa huono, koska motivaatio puolustamiseen välttävä.Oiskohan 4,5 kautta vielä jäljellä.
Näin luulen minäkin. Vähintäänkin kaksi kautta läpsyttelee vielä menemään. Filppula samoin, isot rahat tulossa ja eläketili tehdään nyt. Miksi luopuisivat isoista rahoista kun jackpotti on tullut sopimusneuvotteluissa.4 x 300 000€ = 1 200 000€. Veikkaan että riittää.
VihdoinNo nyt on kolmanteen erään laitettu Pohjanoksa maalille
Filppula voi mun puolesta jatkaa pelannut viime aikoina hyvin. Pois alivoimalta ja kolmannes palkasta pois niin vuoden jatkon voi tehdä mun mielestä.Näin luulen minäkin. Vähintäänkin kaksi kautta läpsyttelee vielä menemään. Filppula samoin, isot rahat tulossa ja eläketili tehdään nyt. Miksi luopuisivat isoista rahoista kun jackpotti on tullut sopimusneuvotteluissa.
Korpikoski sitä ja vitun Korpikoski tätä. Kuka tuolla esiintyy edukseen?
Joukkuelaji, jossa tänään kaikki vetää pisin vittuja.
Erehdyin luulemaan että Filungilla on vielä ensi kaudestakin sopimus. Uusi sopimus jos palkka tosiaan kolmasosa nykyisestä.Filppula voi mun puolesta jatkaa pelannut viime aikoina hyvin. Pois alivoimalta ja kolmannes palkasta pois niin vuoden jatkon voi tehdä mun mielestä.
Ei missään nimessä enää jatkoa Filppulalle. Hänen palkallaan saa kyllä ihan eri tason pelaajan, joka ei vetele selkä suorana suurinta osaa pelistä. Nyt pitää päästä koukkupolvista eroon, jos aiotaan saada urheilullista menestystä.Erehdyin luulemaan että Filungilla on vielä ensi kaudestakin sopimus. Uusi sopimus jos palkka tosiaan kolmasosa nykyisestä.