Itse ohi kävellessäni napautti ovimies kädessään laskuria. Saman totesi ystäväni.Itse mietin, millä tuo luku ollaan voitu mitenkään laskea kun kulkua pääovista ei valvottu sen tarkemmin. Yksi järkkäri siinä seisoi, ei ollut edes turvatarkastuksia. Eli hatusta heitetty tuo 4011, mutta olihan sitä porukkaa hyvin.
Sattuiko joku paikallaolleista huomaamaan, että laittoiko Telia kamat kasaan jo varsinaisen peliajan jälkeen? Liigavahtiin tuli nopeasti varsinaisen peliajan tilanteita, mutta jatkoaikamaali jäi puuttumaan.
Itse ohi kävellessäni napautti ovimies kädessään laskuria. Saman totesi ystäväni.
Veikkaan, ettei ole lupa peluuttaa loukkaantumisriskin takia. NHL-leirityksen jälkeen saa varmaan peliluvan jos ei paikka auringosta irtoa.Sundiakin varmaan peluuttaa jos mukana on vai onko pelkästään treenivahvuudessa mukana?
Minusta oli ainakin pitsissä niin huono, että en osaa miestä edes kaivata tuonne viemää jonkun Anttalaisen paikkaa. Viime kausi loukkaantumisten sävyttämä, mutta ei kyllä vakuuttanut mies mitä kentällä oli sillonkaan.Mikäs on, kun Isiguzo ei saa peliaikaa? Eikös hänen pitäisi olla nuoresta iästään huolimatta lähes semi-fyysinen ja vääntövoimaa omaava pakki? Pitsissä taisi jossain pelissä käydä kentällä, mutta viimeksi Lukkoa vastaa ei tainnut olla kokoonpanossa. Eikö taso riitä edes nelospakkipariin vai mistä on kyse?
Edelleen ihmetyttää Karvosen tilanne ja voisi sitä Sundiakin varmaan peluuttaa jos mukana on vai onko pelkästään treenivahvuudessa mukana?
Ihmeen vähän on rotaatiota, vaikka pelataan kauden ensimmäisiä harjoituspelejä ja taustalla kyttää kuitenkin useampia, joita voisi nyt testata. Karvonen lienee isommin rikki, sillä ei kaiketi reisussa mukana. Väyrynen sen sijaan on, mutta ei pelaa tässäkään pelissä. Voisi kuvitella, että jotain pipiä sielläkin on.
Tuolta käsittääkseni, hinta suolanen: TPS - SolidSportSen verran OT:na, että mistäs illan pelin näkee?
Tuolta käsittääkseni, hinta suolanen: TPS - SolidSport
Tätä myös minä ihmettelen. Onko ns. tutkaparit jo hitsautuneet niin hyvin yhteen, ettei toimivaa kokonaisuutta kannata lähteä muuttamaan? Eikö nyt kannattaisi kokeilla erilaisia koostumuksia? Esim. viime kaudella Filppula pelasi erinomaisesti Wirtasen ketjussa laiturina. Jotain tämän tapaista ja myös muita rohkeita kokeiluja olisi kiva nähdä, sillä joskus sitä kautta voisi löytyä ihan toimivia komboja.Ihmeen vähän on rotaatiota, vaikka pelataan kauden ensimmäisiä harjoituspelejä ja taustalla kyttää kuitenkin useampia, joita voisi nyt testata. Karvonen lienee isommin rikki, sillä ei kaiketi reisussa mukana. Väyrynen sen sijaan on, mutta ei pelaa tässäkään pelissä. Voisi kuvitella, että jotain pipiä sielläkin on.
Ruotsin? Mistä katsot peliä?Nyt jo alkaa vituttaa tuo ruotsin sössötys.
Ruotsin? Mistä katsot peliä?
Mielestäni varsin selvä valinta. Ketäs sinun mielestäni olisi parempi?Korpikoski kapteeni? Ihmettelen valintaa.
Mielestäni varsin selvä valinta. Ketäs sinun mielestäni olisi parempi?
Eihän tuo ole urallaan koskaan saanut edes A natsaa rintaan, jossain mättää. Piskula olisi ollut aika selkeä valinta jos itse päättäisin. Budish tai Filppulakin vielä edelle. Noh, kenties sieltä löytyy tarvittavat kapteenin rooliin.Mielestäni varsin selvä valinta. Ketäs sinun mielestäni olisi parempi?
Nojaa, ehkä se Korpikoski ei 3/4 ketjun rouhijana ole jossain NHL:ssä tai maajoukkueessa ollut kovin luonteva valinta kapteeniksi, mutta Tepsissä ykkösketjun pelaajana sitä kyllä on.Eihän tuo ole urallaan koskaan saanut edes A natsaa rintaan, jossain mättää. Piskula olisi ollut aika selkeä valinta jos itse päättäisin. Budish tai Filppulakin vielä edelle. Noh, kenties sieltä löytyy tarvittavat kapteenin rooliin.