ILIMAVEIVI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Kannattaisikohan TPS:n suosiolla siirtyä divariin pelaamaan. Siellä saisi koukkupolvetkin tasoistansa vastusta.
Lataus? Mikä vitun lataus? Kyllä kaverit on lauenneet ennen peliä ja on nyt niin raukeina ettei jaksa pelata.. Kiitos "Kaalimadon" treenien.Kaksi erää oltu nyt ihan helvetin jäässä. Jokaista yksilöä myöden. Lataus tainnut mennä yli ja pahasti. Vaikka tämä oli kauden tärkein peli niin ei siitä siltä liian isoa pidä tehdä. Sama peli se silti on.
Toivottavasti virtanen raahaa luottomies sundin mukanaan Raumalle.
Oon nyt 4-5 vuotta katsonut Tepsin pelejä aktiivisesti ja joka vitun kerta kun pelissä on kunnolla panosta, niin koko saatanan joukkue on täysin paska. Varsinkin vittu kotona.
Tai sitten joku älykääpiö on rustannut sille sopparin mallia "olit kuinka paska tahansa, pelaat ykkösparissa ykkösminuutteja". Tällasia helvetin vätyksiä ei mun tepsi kaipaa. Alkaa mennä jo rauhallisemmallakin kaverilla hermo.Sundilla varmaan soppari Lukkoon, kun eihän se muuten voisi noin paljoa peliaikaa saada?
Voiko tuota porukkaa millään herättää ? Summasen Rami vois saada hereille, mutta sitten olisi paha mieli kaikilla. Oikeasti nyt valmennuksen pitäisi tehdä jotain radikaalia.Kai Markonkin pitäisi jotain tehdä aitiossa? Toki menee tämä tuijottamallakin ohi.
Ei voi kun siellä perseessä on se Kaalimadon "sätisvaijeri" :DViimeseen erää vähä munaa jäälle. Joka jätkä vetää peräsuoli puoli tuumaa ulkoa, haetaan vähä asetelmia huomiselle. Se riittää mihkä riittää. Aivan sama. Huomenna on pakko kolmen pinnan voitto, jos meinaa turun pojat taistella vielä.
Voiko tuota porukkaa millään herättää ? Summasen Rami vois saada hereille, mutta sitten olisi paha mieli kaikilla. Oikeasti nyt valmennuksen pitäisi tehdä jotain radikaalia.
Kuka uskoo noita lukemia? Minä en usko. Nimittäin kun jollekin rannelaukauksellekin on tullut yli140 kmh lukemia. Ja se ei pidä millään paikkaansa.Larsson 153.1 kmh..Paska pienikoinen pakki, jonka laukaus on olematon..
Larsson 153.1 kmh..Paska pienikoinen pakki, jonka laukaus on olematon..