On tosin Bostonin puolustaminen aika järkyttävää.Panthersilta nopea kuitti 4-2. Jimmy Hayes ja aika ikävästi kainalosta sisään Raskin kannalta. Aivan kuin Tuukka ei oikein olis kunnossa..
On tosin Bostonin puolustaminen aika järkyttävää.Panthersilta nopea kuitti 4-2. Jimmy Hayes ja aika ikävästi kainalosta sisään Raskin kannalta. Aivan kuin Tuukka ei oikein olis kunnossa..
Jos Boston häviää, niin samalla myös Red Wings ja Islanders varmistavat pudotuspelipaikkansa.
Kummalla Wings lähtee playoffeihin? Väittäisin Mrazekin olevan Howardia parempi maalivahti.
24. kerta putkeen tosiaan, arvostettava suoritus, varsinkin cap-aikakaudella.Hävisi ja Detroit jälleen kerran pleijareissa. Onko se nyt 24. kerta peräkkäin.
Enemmän mua pelotti, että tippuvat viimeisenä pois ja voittavat loton ja saavat McDavidin.Hajotkaa NHL, Detroit on pudotuspeleissä! Joka kesä saa lukea sitä samaa paskaa että nyt se loppuu, mitä vielä. Jimmy yritti vielä kaikkensa etteivät pelit jatkuisi mutta ei riitä ;)
Olisihan se aika antikliimaksi kun häviäisivät lauantaina Phillyssä ja tippuisivat pois pleijareista.Nyt sen uskaltaa sanoa ääneen; Sens pelaa pudotuspeleissä! Huikeaa. Tuo joukkue on niin hurjan mielenkiintoinen, että tulee varmasti jännttävä playoff-sarja riippumatta ketä vastaan pelaavat. Ei malttaisi odottaa!
Nashville - Chicago round 1 lännen puolella. @lunde :lta odotetaan ketjun avausta piakkoin.
Jos Chigago häviää viimesen ja Minnesota voittoo niin eikös sillon Wild mene ohi?
Heh, joo. Mä oon ihan unessa. Sortsit tästä.