Kannattaa siis katsella muutama kerta vielä. Aivan suoraan päähän olkasuojalla.Gryba puhtaasta taklauksesta suihkuun? Mitä helvettiä? Valoja päälle sitä syöttöä vastaanottaessa, Eller. Puuhastelua...
E: Habsin kiihkeät selostajat pauhaavat päästä, mutta en kyllä hidastuksestakaan nähnyt muuta kuin rintaan kohdistuneen iskun. Hohhoijaa.
Kannattaa siis katsella muutama kerta vielä. Aivan suoraan päähän olkasuojalla.
(Jos ei näin ole niin siinä tapauksessa pitää itse tarkistaa lasien vahvuudet)
Itse näin vain edelleen osuman rintaan/olkapään korkeudelle, josta Eller vetää piruetit. Ja vielä estämisestä pihalle, vaikka Eller oli kiekollinen.
E: Näkö kylläkin on mitä on, ja hidastukset(kin) menivät sen verran nopeasti etten uskalla täydellä varmuudella vannoa. Mutta en kyllä päähän kohdistunutta osumaa nähnyt.
Kyllä se vahvasti näyttää siltä, että oikein oli kohdistettu rintaan mutta osui ensimmäiseksi päähän olkasuojalla ja olkavarrella heti rintaan. Eli liigan sääntöjen mukaan olisi päähän kohdistettu mutta NHL:n sääntöjen mukaan ei. Eller ei varsinaisesti ole kyyryssä mutta kuitenkin luisteluasentonsa vuoksi pää Gryban olkasuojan tasolla.Itse näin vain edelleen osuman rintaan/olkapään korkeudelle, josta Eller vetää piruetit. Ja vielä estämisestä pihalle, vaikka Eller oli kiekollinen.