Pari saamatonta vässykkää kun on vastakkain, niin ei siinä mitään maaleja tehdä.Jokos siellä Vaasassa on maaleja syntynyt?
No mä saan kyllä selvää tuosta huudosta, mutta jos et saa selvää niin vähän kun käytät päättelykykyä niin ehkäpä arvaat mitä Hockey Sportin faniryhmä huutaa.
Jaatinen meinas viedä Sportin johtoon.. ei menny viel
Prudden ja Aikins meinas kans tehdä, mut ei menny viel
Mikä ihmeen muinaisjäänne tuo Merisää mahtaa olla Yleisradion ohjelmakartalla? Ja että se pitää lähettää piittaamatta muista lähetyksistä.Mitäs me maaleista, tää on niin mielenkiintoista kuunneltavaa kun Ajoksen lämpötila on plus kolme astetta.
Ja nyt meriveden korkeutta mittaamaan.
Niinhän tuo menee että mitä kauemmin peli on nolla nolla, niin sitä suurempi etu se on Ässille. Luulen mä.
Mikä ihmeen muinaisjäänne tuo Merisää mahtaa olla Yleisradion ohjelmakartalla? Ja että se pitää lähettää piittaamatta muista lähetyksistä.
Taitaa olla vähämaalinen vääntö tänään, ja ties vaikka menisi ylitöiksi. Riittääkö yksi jatkoerä..
Ja sitten Ylen radiouutiset, vittu!
Mikä ihmeen muinaisjäänne tuo Merisää mahtaa olla Yleisradion ohjelmakartalla? Ja että se pitää lähettää piittaamatta muista lähetyksistä.
Taitaa olla vähämaalinen vääntö tänään, ja ties vaikka menisi ylitöiksi. Riittääkö yksi jatkoerä..
Ja sitten Ylen radiouutiset, vittu!
Selostajan mukaan Ässät on eri tavalla pelissä mukana kuin viime lauantaina.
Niinhän tuo menee että mitä kauemmin peli on nolla nolla, niin sitä suurempi etu se on Ässille. Luulen mä.
Sportin ois pitänyt YV:t käyttää hyväkseen. Yleensä se joka on alakynnessä ottaa enemmän jäähyjä.
On kertakaikkiaan kummallista, ettei vuonna 2009 pystytä vihdoin panemaan merisäätä omalle kanavalleen. Kuunnelkoot ne muutamat höperöt satavuotiaat merisäätänsä siellä, jotka eivät muualta osaa tietoja hankkia.
Toivottavasti Pata hoitaa homman tänään himaan, jotta saadaan seitsemäs ja ratkaiseva finaali televisioituna lauantaiksi!
Taitaa todennäköisesti vain toinen voida olla totta vai mistä toi teevee saatais mukaan lauantaiksi???
Taitaa todennäköisesti vain toinen voida olla totta vai mistä toi teevee saatais mukaan lauantaiksi???