Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ja samantien kuitti. Anteeksi, olen jo eteisessä.Tää on siis ihan selkee homma, Lukko ei yksinkertaisesti uskalla kohdata Ässiä, joten varmistavat helpomman säälivastustajan.
Ja samantien kuitti. Anteeksi, olen jo eteisessä.Tää on siis ihan selkee homma, Lukko ei yksinkertaisesti uskalla kohdata Ässiä, joten varmistavat helpomman säälivastustajan.
Muista ottaa raasteet folioon.Ja samantien kuitti. Anteeksi, olen jo eteisessä.
Ei mitään hätää. Sport tekee kohta maalin.Näin siinä käy joka ikinen kerta kun passivoidutaan suojelemaan erän verran maalinjohtoa. Edes ylivoimalla ei yritetty tehdä maalia.
Pakko jinksata. Jos nyt voitettais, tehtäis ilmeisesti historiaa, pisin voittoputki liigassa.Ei mitään hätää. Sport tekee kohta maalin.
Valintoja...Porissa varmasti monella vaikea paikka ketä kannustaa kun Lukon voitto olisi Ässien kannalta paras vaihtoehto
Ei ole, ite on pelit ryssitty. Paremmat jatkaa. Ihan sama kumpi voittaa. Toivottavasti perempi.Porissa varmasti monella vaikea paikka ketä kannustaa kun Lukon voitto olisi Ässien kannalta paras vaihtoehto
Montakos nyt oli jonossa?Pakko jinksata. Jos nyt voitettais, tehtäis ilmeisesti historiaa, pisin voittoputki liigassa.
4, tosin yksi niistä jatkoajalla.Montakos nyt oli jonossa?
Soon kelpo alku. Putki se on lyhytkin putki, sano entinen poika.4, tosin yksi niistä jatkoajalla.
Mut on ihan poika vielä.Lukko voittaa. Tosin helppo heidän on voittaa, kun ei ole kaljupäistä päävalmentajaa.
Oli kymmenen vuotta sitten.Mut on ihan poika vielä.