Otteluseuranta to 19.2.2009 SM-Liiga

• 75 238
  • 321

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
ebsonblues kirjoitti:
Hienoa Ässät, lisää pökköä pesään ja pikku mirrit sääleihin... Ässät kuuluisi ehdottomasti kymmenen sakkiin!
Sinne kuulutaa vain jos kuulutaan. Nyt Ässät on sijalla 12. ja se ei riitä kymmenen joukkoon.

Torjunnat Porissa: Kilpeläinen 7, Korhonen 15.

Btw:Missä Ipan maalivahdit on?

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tenute kurvaa maalinkulmalta ja kompastuu omiin jalkoihin. Jäähy Tenutelle estämisestä. Ketäköhän Tenute esti? Ei helvetti sentään.

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Oksa Tenuten eteen ja Tenute kaatuu... Tenutelle jäähy estämisestä. Mitä jäätävää tuomarityöskentelyä.

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Oulussa ainakin vi**n paskat tuomarit,rönn käy lievästi ylikierroksilla. Hifkin 5-3yv ehkä paskinta mitä ikinä nähny. toinen maali TArkin piikkiin,mutta muuten kärppien erä numeroista huolimatta.

Toniii

Jäsen
Oksa Tenuten eteen ja Tenute kaatuu... Tenutelle jäähy estämisestä. Mitä jäätävää tuomarityöskentelyä.

Ihan tätä samaa kuraa nähdään illasta toiseen. Joskus olis oikeesti hauska päästä pelin ajaksi käsiksi tuomareiden ajatuksiin ja kuunnella, että mitä ne oikein tuumailee eri tilanteista.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti areenalle lähteä mutta jätinpä sitten väliin. Ehkä ihan hyvä vain. Olipas kammottavaa tuomari työskentelyä. Tenute kompastui omiin jalkohin/oksa hieman kamppasi? Tenute 2min estäminen? Ei uppoa minulle, että mistä.

Noh samaa vanhaa paskaa dumari toimintaa siis, ei uutta. Eihän tässä ole enään mitään järkeä.

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös Tenute osu tuossa maalivahdin alueella veskariin, joka horjahtaa. Mielestäni tuo jäähyt tuli tuosta syystä.

Minä en kyllä nähnyt, että tilanteessa olisi ollut kontaktia, vaikka olisi ollutkin niin silti aivan naurettava viheltää jäähyä tuosta tilanteesta. Minun silmiini näytti, että Tenute yritti kalastella Oksalle jäähyä. Luulinkin aluksi, että Tenute sai jäähyn filmaamisestä, mutta että estämisestä?!

EDIT. Hidastuksesta nähtynä olihan siinä kontakti, mutta näyttää siltä että Oksa liikkuu Tenutea kohti tarkoituksella.

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ompahan muuten tylsää peliä Hartwalilla.

Olen erittäin yllättynyt! Se hanlonin peluuttama epäjääkiekko pitäisi kieltää laissa tai ainakin jääkiekon säännöissä ;) Tuomioita vaan tollaisesta, rikosnimikkeenä voisi olla: tunteen tappaminen, katsojien raiskaaminen ja vahingonteko jääkiekkoa kohtaan.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vittu

Harvoin v'tuttaa, kun saa himassa katsoa oman joukkueen peliä, joka on vielä lähtökohtaisesti kärkipeli. Kalpa on hieno joukkue ja selvästi tullut pelaamaan, oli parempi ensimmäisessä erässä.

Se vitutus ja järjettömyys tulee noista jäähyistä. Mistä helvetistä noita tulee. Kahvakiekon uhallakin, antakaa nyt saatana jätkien pelata jääkiekkoa.

Roviolle ne, jotka vaativat tiukempaa linjaa. Mä haluan nähdä JÄÄKIEKKOA.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Pistäsinpä kummankin IFK:n maalin Tarkin piikkiin. Miksei sitä Koivistoa voi laittaa maaliin kun Tuomas on noinkin epävarma jatkuvasti, perkele.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä haluan nähdä JÄÄKIEKKOA.

Niin, tuo käsittämättömän paska tuomari linja tappaa kyllä peliä. Mutta se, että et näe tänään JÄÄKIEKKOA johtuu myös Jokereitten huikeasta hyökkäys pelaamisesta.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pistäsinpä kummankin IFK:n maalin Tarkin piikkiin. Miksei sitä Koivistoa voi laittaa maaliin kun Tuomas on noinkin epävarma jatkuvasti, perkele.

Onkos tämä Koivisto sitten yhtään parempi? Ainakin mitä itse näin hänen otteitaan edellisessä Helsingin ottelussa, niin eipä vakuuttanut. Toka maali oli kyllä selkeä imaisu Tarkilta.

edit. Aivan, Jokerit ja jääkiekko eivät kyllä kohtaa tällä kaudella.

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Turha siitä Jokereiden pelistä on kokoajan itkeä. Muiden pitä vaan voittaa ne, niin kuin Pelikaanit viimeksi. Ei siinä mitään muuta kun mätätä kiekkoon maaliin.

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Niin, tuo käsittämättömän paska tuomari linja tappaa kyllä peliä. Mutta se, että et näe tänään JÄÄKIEKKOA johtuu myös Jokereitten huikeasta hyökkäys pelaamisesta.

Jepjep.. 40 prossaa erästä alivoimapeliä. Hyökkää nyt sit siinä. Toivottavasti seuraavassa erässä tuomarit jatkavat hyvää linjaansa, että nähdään viihdyttävä peli.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerien kiekko voidaan huoletta arvioida paskaksi tai mitä hyvänsä, mutta jumalauta tuossa ekassa erässäkin pelattiin lähes 8 minuuttia alivoimaa. Haloo, tuo on lähes puolet ja pelihän on ollut karmeaa sikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy