Hyvin Tavares sai mailansa hukattua ja roikkui vain Backstrom peesissä kun Ovie teki hyvän maskin ja veto kaukaa meni yläkulmaan.Backstrom tasoittaa sarjan, 2-2.
Joel Ward oli maskissa ja näytti mun silmään että osui Wardiin tai häntä puolustaneeseen pakkiin maalinedessä. Jompikumpi.Hyvin Tavares sai mailansa hukattua ja roikkui vain Backstrom peesissä kun Ovie teki hyvän maskin ja veto kaukaa meni yläkulmaan.
Näin munkin mielestä, mutta haiskahtaisi tässä Chicagon ja Nashvillen sarjassa olevan laadukkainta kiekkoa noista. Olisi nimittäin kiva nähdä, että vauhtia riittäisi finaaleihin asti eikä kauden huipennuksessa tarvitsisi katsella sementtijalkoja ja tylsää siirtelyä.Kaikki sarjoja aika tasasesti tässä katsellut ja top 3 viihdyttävimmat mulla olis Montreal-Ottawa, Chicago-Nashville ja Jets-Anaheim.
Toiset sarjat onkin jo 3-0, niissä ehkä eniten viihdyttävyyttä tuo se underdog joukkueen taistelu, taklaaminen ja vedetään kuin viimeistä päivää asenne. Harmi ettei ole kantanut vielä voittoon kummallakaan.Näin munkin mielestä, mutta haiskahtaisi tässä Chicagon ja Nashvillen sarjassa olevan laadukkainta kiekkoa.
Ahaa, no sitten näin väärin. Tulin kanavalle kun Ovie tuuletteli tuttuun tapaansa ja jäi hidastuksesta huomaamatta että hyvän maskin tekikin Ward.Joel Ward oli maskissa ja näytti mun silmään että osui Wardiin tai häntä puolustaneeseen pakkiin maalinedessä. Jompikumpi.
Järjettömiä syöttöjä Calgaryn yyveeltä. Wideman varsinkin pari ihan outoa sähellystä.Ferlandin fyysinen preesens alistaa koko Nucks-alakertaa, ja mies painaa aina maalipaikkaan asti. McMillan tuuppaa hänet maalivahdin päälle ja lisää ylivoimaa, jee!