Kirjoittelija
Jäsen
Tuurimaali.
No mikäs siinä sitten, jos tuo oloa helpottaa. Itse pääsin joskus murrosiässä yli tosta ajatusmallista, jossa vastustajan voitot oli tuurin tai tuomarien ansiota, mutta kukin tamppaa tyylillään.
Tuurimaali.
No mikäs siinä sitten, jos tuo oloa helpottaa. Itse pääsin joskus murrosiässä yli tosta ajatusmallista, jossa vastustajan voitot oli tuurin tai tuomarien ansiota, mutta kukin tamppaa tyylillään.
Eihan se helpota. Mutta jos tosissaan olet sita mielta etta voittomaali oli jotain muuta kuin tuuria, olet harhaluuloisempi kuin olin kuvitellut.
Se ei ollut tuuria yhtään sen enempää kuin ottelun kaksi ekaa maalia, jotka olivat keskenään aika identtisiä. Toimita kiakkoo maalille, niin hyviä asioita tapahtuu.
On kyllä sellainen fiilis, että tulossa on kunnon perseraiskaus. Verta kaivetaan nenästä oikein urakalla.
Game Center vissiin hajalla, kun väittää että kudit on Sharkseille 20 - 7. Ja ottelu puolivälissä.
KalPaki laukoo enemmän nimittäin :)
Nopeita vihellyksiä tapahtuu. Helpot jäähyt tasan tuon Galille vihelletyn estämisen jälkeen.Jahas, sellasta tuomarityöskentelyä. Kingsiltä ryöstetään selvä maali. Ja sitten hyvitellään viheltämällä Sharksille täysin läppä jäähy.
Jahas, sellasta tuomarityöskentelyä. Kingsiltä ryöstetään selvä maali. Ja sitten hyvitellään viheltämällä Sharksille täysin läppä jäähy.
Ja helpot ylivoimat Kingsille jatkuu, kun Kopitar kaatuu itsekseen ja Hannan boksiin...