Onhan JYPillä toki enemmän pelejä alla kuin esim HPK:lla, mutta tuskin tuo kolmen pelin ero on niin ratkaiseva.
Ja Riska on mun isä!!!!! 2-3 Riska
On tää porukka. Alakynnessä ja taas rouhitaan paskallakin pelillä rinnalle ja ohi.
Onhan JYPillä toki enemmän pelejä alla kuin esim HPK:lla, mutta tuskin tuo kolmen pelin ero on niin ratkaiseva.
Ja Riska on mun isä!!!!! 2-3 Riska
Vaikka Immonen on tehnyt jo kaksi maalia, silti kritisoin sitä, että yhtä joukkuetta kuormitetaan noin paljon. Kai tämä on sitten pakko voittaa kuitenkin.
On kyllä melkoinen suoritus liigan huonoimmalta joukkueelta pisteiden haku kisapuistosta.
Voitto = huono juttu?Hyvä Ässät! On kyllä melkoinen suoritus liigan huonoimmalta joukkueelta pisteiden haku kisapuistosta.
No ens kaudeksi sitten vähän heikompi rosteri kasaan niin ei tarvitse pelätä, että joku väsyy maajoukkuepeleissä. Eihän nyt tuollaisissa höpöhöpöneppailuissa pitäisi edes hiki tulla?
Vaikka Immonen on tehnyt jo kaksi maalia, silti kritisoin sitä, että yhtä joukkuetta kuormitetaan noin paljon. Kai tämä on sitten pakko voittaa kuitenkin.
Voitto = huono juttu?
Jesse H. Kristus! Vierasvoitto! SM-kulta alkaa olla selvä!!
Suikkaselle ja pojille täydet pojot. IFK täysin aseeton, kuulemma.
Eipä tuo mitään. Muistan kun Jyväskylästä tuli Poriin muutama bussilastillinen JYP-faneja rumpuineen Isomäen seisomakatsomon sydämeen.JYP:n paita päällä KalPan fanikatsomossa. Tuo jos mikä on kulttuuria.
On se vittu kumma kun joku onnittelee Ässiä täällä niin maakunnissa kiskotaan herneet nenään ja vedetään rahakortit sun muut esiin. Kiekkokulttuurikorttia odotellessa.Ihmeellisiä kommentteja satelee sieltä kiekkoilijoiden hautuumaalta. Ettei vaan olisi Espoon pojalla noussut pissi päähän? Jos vaikka nyt aluksi opettelisitte itse voittamaan niiden tolkuttomien rahavarojenne kanssa, ja tulisitte vasta sen jälkeen vittuilemaan muille.
Eipä tuo mitään. Muistan kun Jyväskylästä tuli Poriin muutama bussilastillinen JYP-faneja rumpuineen Isomäen seisomakatsomon sydämeen.
Mitäköhän siitä seuraisi, jos ManU-fanit menisivät Anfieldilla The Kop -katsomoon... -> mellakat
Joo niin teki ja provosivat ihan kympillä ja sitten kun vähä murahti nii oltii juoksemas järkkäreiden taakse.
Eli Ässäfaneilla ns. hitsasi kiinni?
Tykkäisitkö sinä että joku pelle on heilumassa sun naaman edessä ja häirittemässä pelin seuraamista ja kilistämässä lehmänkelloja?