Jääkuutio kirjoitti:2+10min olisi oikea tuomio ollut, mutta olisi tuo liigan "linjan" mukainen tuomio...
radical kirjoitti:Kyllä taitaa kärpät lähte lomalle.
spegulaattori kirjoitti:lueppa uudestaan...
unohtui tuo sana ''liigan''
Jotain rajaa. TPS:ltä et ikinä näe tuollaista peliä, mitä Ässät pelaa. Ennemminkin Kärpät edustaa, itse asiassa kovinkin selkeästi, TPS:n tyylistä peliä.kone82 kirjoitti:Porilaisten TPS!
Karzan kirjoitti:Nielikäsien oma vika kun oli pää alhaalla toki, mutta kuinkas moni jätkä pystyy suorin selin luistelemaan täysiä kiekon perässä? Oli siis melkoisen luonnollinen asento, kun poljetaan täysiä. Sivulle vaan ei tullut kuikuiltua..
Seuraavassa matsissa voi tulla nielikäiseltä kiva kuitti.
scholl kirjoitti:Liekö Levonen ehtinyt kilauttamaan Suviurpolle vai riittikö se, että Nielikäinen niisti äkkinäisesti pari tippaa verta sieraimistaan.
Et kai sä oo katkera? Ei tämä niin vakavaa ole. Mun mielestä ihan hauska juttu, hei tää on vaan hokia.Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Jotain rajaa. TPS:ltä et ikinä näe tuollaista peliä, mitä Ässät pelaa. Ennemminkin Kärpät edustaa, itse asiassa kovinkin selkeästi, TPS:n tyylistä peliä.
Ja mä haluan nähdä kuinka Ringette-liigassa saa taklata pelaajaa, joka luistelee kiekon perässä selkä kyyryssä. Vai eikö niitä saa taklata ollenkaan? Jos tää kaikesta kovin, pelottavin, ikinä missään Pasi-poju olisi noussut reilusti taklauksen jälkeen ylös, niin homma olisi näyttänyt siltä, mitä se oli: puhdas taklaus.Master Chief kirjoitti:Mä haluan kyllä nähdä kuinka sä luistelet kiekon perään täysillä selkä suorana...
bull kirjoitti:Luonnollinen asento, kun pudottaa parikyt senttiä just ennen osumaa... V***u yhyy!
bull kirjoitti:Edit: Ja sit itkemässä tauon alettua ettei meidän kultakuuppaa saa taklata, yhyy!
ultrar kirjoitti:Liian myöhään Shedden veti Patrikin jäälle, nyt pitää ajaa ja todella kovaa, myös H.Laine jäälle samoin eväin.
ultrar kirjoitti:Levonen on Levonen, meni Jalosen itkuun, mutta loppuun asti taistellaan ja tarvittaessa torstaina pistetään poikki. Jos Porthenin taklauksesta pitää antaa jäähy, niin sitten kannattaa lopettaa laji nimeltä jääkiekko, taklaus ei voi olla puhtaampi. Liian myöhään Shedden veti Patrikin jäälle, nyt pitää ajaa ja todella kovaa, myös H.Laine jäälle samoin eväin. Jos jollekin jotain sattuu, niin ei voi mitään, tämä on kiekkoa.
olke kirjoitti:Pakko väistellä kun päähän haetaan. Mietis ny...
bull kirjoitti:Luonnollinen asento, kun pudottaa parikyt senttiä just ennen osumaa... V***u mikä pelle toi Levonen! Miks ihmeessä meidän säännöissä on tuo et kun loukkaantuu niin lähtee pihalle? Aiva perseestä sanotaan suoraan!!!
Pakko tosin myöntää et IFK on ollut sen pari potkua jäljessä, kerhon johto kyllä ansaittu. Tosin ei helpota kun ei saa taklata... Vitun kukkahattu-liiga!
Edit: Ja sit itkemässä tauon alettua ettei meidän kultakuuppaa saa taklata, yhyy!