Mitä haet, en ymmärrä? Minä en ole Jalosesta kirjoittanut sanaakaan...
Olit nimimerkki Bradin kanssa samaa mieltä...Etkö lue näitä kirjoituksia?
Mitä haet, en ymmärrä? Minä en ole Jalosesta kirjoittanut sanaakaan...
Onko todella näin? Kuinka moni muu ketju on tehnyt maaleja?
Nimim. "0-2"
Niillä on jo.
Sen verran vaan kolmannen erän alkaessa, haluaisin muidenkin Teemu Selännettä diggailevien terästävän katsettaan. Kevään -92 sankari vetää parhaillaan mahdollisesti uransa viimeiset piirrot jäähän silmienne edessä. Ei sillä ettenkö uskoisi vielä Suomen nousuun, mutta itse seuraan nyt häntä ihan varoiksi.
Kunnia numerolle kahdeksan.
Sen verran vaan kolmannen erän alkaessa, haluaisin muidenkin Teemu Selännettä diggailevien terästävän katsettaan. Kevään -92 sankari vetää parhaillaan mahdollisesti uransa viimeiset piirrot jäähän silmienne edessä.
Mielenkiintoista, miksi peli on 0-2 jos M Koivun kenttä on tehnyt maaleja?Esimerkiksi ns 2. vitja, eli Mikko Koivun kenttä.
Toivottavasti joku ajaa Ovetshkinia polvella ei harmittaisi ketään.... Maailma olisi vaan taas sen jälkeen parempi paikka.
Toivottavasti joku ajaa Ovetshkinia polvella ei harmittaisi ketään.... Maailma olisi vaan taas sen jälkeen parempi paikka.
Ennemmin venakot kuin kanukit. Kanukit on niin ylimielisiä. Vittu Svedutkin ennemmin kuin kanukit!
Teemu ja fläppitaulu. Suunnattomalla mielenkiinnolla odotan uusitun ykkösvitjan seuraavaa vaihtoa.