Otteluseuranta Suomi-Slovakia 7.5.2008

  • 44 014
  • 317
Tila
Viestiketju on suljettu.

Salama44

Jäsen
Voi helvetin helvetti tuota Hyvöstä! Ihan älytöntä ryntäilyä johtoasemassa. Mitä helvettiä nämä Pyörälät ja Hyvöset tekevät joukkueessa kun ne eivät saa mitään aikaan kuin jotakin B-kisoihin kuuluvaa maata vastaan. Olisivat leimanneet Immosen passin perkele.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas. 5+20 Hannekselle. Mutta ei hätää, Slovakian ainoa tilaisuus meni jo edellisen jäähyn aikana, kertoi Antsa.
 

d2uce

Jäsen
Olen kiinnittänyt näissä kisoissa huomiota siihen, että aika surutta saa ajella ukkoa selästä laidan lähellä. Jo pelkästään Suomi - Saksa pelissä olisi saksalaisten rivit harvenneet suihkukomennusten takia, jos peli olisi vedetty SM-Liigan linjalla.

Jokelakin selvisi ilman jäähyä ajeltuaan av:lla slovakialaista selästä pää edellä laitaan.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Huuuh... Jäähy selvitetty.

Mitä helvettiä nämä Pyörälät ja Hyvöset tekevät joukkueessa kun ne eivät saa mitään aikaan kuin jotakin B-kisoihin kuuluvaa maata vastaan. Olisivat leimanneet Immosen passin perkele.

Hehe... Immostahan tässä nyt kipeimmin tarvittaisiin! Keskuudessamme on kiekkonero.
 

d2uce

Jäsen
Olisin luullut Kekäläisenkin huomanneen sen n. puoli metriä korkean hypyn jonka Hyvönen suoritti. Toki slovakialaispelaajan loukkaantumisen aiheutti osaltaan myös huono asento, mutta tuosta hypystä se käsi alunperin nousi ylös.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olli Jokinen - Nolla syöttöä omille tässäkin erässä

Onneksi Hanneksen femma kestettiin. On tuo kyllä edelleenkin uskomattoman tuskaista tuo hyökkäyksiin lähtö.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Outoa, että kukaan ei ole pitänyt tuota jäähyä älyttömänä, vaan Hyvöstä on railakkaasti dissattu tuosta.

Enemmän ja vähemmän perustaklaus, joka tietenkin näyttää hypyltä, kun taklauksen vastaanottaja on polvillaan.

EDIT. Kekäläinen sentään samaa mieltä mun kaa.
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Olli Jokinen - Nolla syöttöä omille tässäkin erässä

Onneksi Hanneksen femma kestettiin. On tuo kyllä edelleenkin uskomattoman tuskaista tuo hyökkäyksiin lähtö.

Paska puhetta, onhan sillä yks syöttö pistekkin
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Outoa, että kukaan ei ole pitänyt tuota jäähyä älyttömänä, vaan Hyvöstä on railakkaasti dissattu tuosta.

Enemmän ja vähemmän perustaklaus, joka tietenkin näyttää hypyltä, kun taklauksen vastaanottaja on polvillaan.

EDIT. Kekäläinen sentään samaa mieltä mun kaa.

Veikkaan että Keklu kritisoi lähinnä tossa tota 5+20min. Kyllä tosta toi kakkonen oli selvä koska kyllähän se hyppy siinä aika selkeä oli.
 

d2uce

Jäsen
Outoa, että kukaan ei ole pitänyt tuota jäähyä älyttömänä, vaan Hyvöstä on railakkaasti dissattu tuosta.

Enemmän ja vähemmän perustaklaus, joka tietenkin näyttää hypyltä, kun taklauksen vastaanottaja on polvillaan.

EDIT. Kekäläinen sentään samaa mieltä mun kaa.

Minun silmään se näyttää hypyltä, koska Hyvösen jalat olivat ilmassa. Näyttääkö se hypyltä jos seisot kaverisi vieressä joka on kyykyssä?

Todennäköisesti slovakialaispelaajaa olisi jokatapauksessa sattunut, jos Hyvönen olisi jättänyt hypyn tekemättä ja silloin olisin ollut ehdottomasti samoilla linjoilla Kekäläisen kanssa käsittämättömästä tuomiosta puhtaasta taklauksesta.
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Joo, ei kyllä vakuuta nää kisat vieläkään yhtään. Mut joo unille tässä on lähettävä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös