Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tätä se on ollut usein ennenkin näitä haistapaska- maita vastaan. Ei mitään syytä alkaa repimään pelihousuja. Muutama pelaaja on alisuorittanut, mutta todellinen taso nähdään vasta seuraavassa pelissä.
Yksi erä pelattu ja tulee tällaisia lausuntoja.
Huhheijaa mitä pellejä...
Nimimerkki JHOL tiivistää aika hyvin homman. Jengi kitisee täällä maalivahtipelistä, kun koko paketti on täysin sekaisin ja vastustajana Norja.
Eipä tuo Vehanen ole vielä oikein vakuuttanut, mutta mikäs Salmelan pelissä erityisesti harmittaa? Itseltä on mennyt ohi. Nettistriimistä numeroita on vaikea erottaa ja Mertaranta taas totuttuun tapaan selostaa ihan puuta heinää.
missäs tämmönen löytyy? Ruotsissa en löytänyt mitään netti-streemia joten toi voi olls ratkasu meikäläiselle
Tuo norjan toinen maali ei tosiaankaan mene Vehasen piikkiin. Veto oli tarkka, nopea ja aika läheltä.
Eipä tää turnaus liian pitkä oo et vois harjoitella jokusta erää... Muistutukseksi Lillehammer -94 kun Suomi hävis koko turnauksessa yhden erän ja jäi kakkoseksi!
Olen samaa mieltä veto oli mielettömän tarkka, ei tota olisi ottanut kukaan mokke. Vehasen ainoa virhe ehkä oli se että jätti tuon pienen raon auki, mutta hemmetin vaikea tosta maalivahtia on syyttää.
Kuten sanoin jo aiemmin, Suomea vastaan tehtyihin maaleihin ja Suomen tappioihin syynä on aina maalivahti. Se on Suomalainen MM-perinne! Tätä on oikeastaan ihan huvittavaa seurata kun joka ikinen kevät on tismalleen sama laulu, syytetyn nimi vaan vaihtuu. Kenenkähän vuoro on olla seuraava ristiinnaulittu?
Puuttuuko Villeltä muuten taas rivi etuhampaita, vai mikä tuota hymyä vaivaa? Oliko niin kiire kesä, ettei hammaslääkäriin ehtinyt? Vai onko tuo joku trendikäs hammassuojajippo, josta minulle ei ole kerrottu?
Eiköhän siltä puutu kokolailla kaikki etummaiset palikat suusta?Puuttuuko Villeltä muuten taas rivi etuhampaita, vai mikä tuota hymyä vaivaa? Oliko niin kiire kesä, ettei hammaslääkäriin ehtinyt? Vai onko tuo joku trendikäs hammassuojajippo, josta minulle ei ole kerrottu?
http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=11728&part=sports. Tuolta NRK2:n 600 Kbps:n Mediaplayer-streami mulla käytössä. Hyvä kuva, pahasti norskeille kallellaan oleva selostus :)
Vehanen saisi joskus Ässiäkin vastaan torjua näin huonosti.Kuten sanoin jo aiemmin, Suomea vastaan tehtyihin maaleihin ja Suomen tappioihin syynä on aina maalivahti. Se on Suomalainen MM-perinne! Tätä on oikeastaan ihan huvittavaa seurata kun joka ikinen kevät on tismalleen sama laulu, syytetyn nimi vaan vaihtuu. Kenenkähän vuoro on olla seuraava ristiinnaulittu?
Noi 2 maaliakin olisi voinut olla päästämättä. Tuon erän perusteella Vehanen on täysin p*ska. Sen verran helposti ne maalit meni.
Sulla on melkoisen laaja otos. Samalla periaattella voisimme sanoa, että Suomelta löytyy hyvin monta täysin paskaa pelaajaa, mutta kas kummaa, että täysin paskatkin pelaajat vievät tämän ottelun.
Kuinka vitun huono tuo Luoma voi olla??? Äkkiä Lepistölle leima passiin ja Luoma hiuksista vittuun!