Vittu mikä maali. Mailan ja kypärän kautta.
Ketjuja on syytä sekoitella viimeisen erään, etenkin ykkönen ei ole ollenkaan tasapainossa, kyseinen ketju on ollut kolmen Kanadan maalin aikana kentällä. Saku ja Teemu tarvitsevat vierelleen tilaatekevän ja tasapainottavan pelaajan, Ville Peltonen ei ole tätä ruutua täyttänyt. Pihlström tai Hahl ykköseen jo tulevaa puolivälierää silmällä pitäen.
Päivän kysymykseen oikea vastaus.. Vastassa Kanada vuonna 2008.
Koistisen raskas virhe = erehtyi syöttämään perussyötön Hyvöselle?
Itse olen vähän valtavirtaa vastaan ja sitä mieltä, että Suomen peli on ollut yllättävän hyvää. 5 vs. 5 -peliä pystytään hiukan jopa viemään, mikä on ollut kova, kova yllätys kun otetaan huomioon vastustaja.
Pahoja henkilökohtaisia virheitä on toki sattunut.
Tämä oli kuitenkin peli, mistä odotettiin sellaista, että Kanada painaa vahvasti päälle ja Suomi koittaa satunnaisilla vastahyökkäyksillä iskeä kiekkoja rysään. Lähes päinvastainen on toteutunut.
Jos keskityttäisiin tällä kertaa vastustajan peliin, se näyttäisi riittävän pidemmälle.Nyt loppu rauhassa.
Keskitytään vaan omaan peliin ja katsotaan mihin se riittää.
Onneksi Kanadaa ei tarvitse kohdata ennen finaalia.
En nyt mene sataprosenttisen varmaksi sanomaan, mutta olen antanut itselleni kertoa, että välierävastus tulee toisesta lohkosta. Tästä on tosin ollut vaikea löytää varmennettua tietoa, mm. YLEn sivuilta en viime viikolla löytänyt.Eikös se mene silleen, että E1-E4 vs E2-E3 ja sitten F1-F4 vs F2-F3
Eli toisinsanoen Suomihan kohtaa Kanadan välierissä. Vai menikö se näin?
Eikös se mene silleen, että E1-E4 vs E2-E3 ja sitten F1-F4 vs F2-F3
Eli toisinsanoen Suomihan kohtaa Kanadan välierissä. Vai menikö se näin?
Edit: Siis jos kohtaa
Ei onnistu! Harkimo tekstasi Sheddenille että ootko hoitanut puutarhasi ... ei kun siis ... Peltoselle pitää saada kovat peliajat että Ville voi tehdä vielä kerran comebackin Jokereihin :)Vittu! Peltonen vilttiin NYT ja kuumille miehille peliaikaa!