Kaunista Troppi! Määtältä muutaman peliin kyllä pari maalia mennyt aikalailla omaan piikkiin. Ensin Karlson ja nyt Tropp kahvittaa.
Ei sitä viety, kun se ei nähdäkseni missään vaiheessa ollut Sashalle merkattukaan. Kyllä se jälkikäteen tarkistetaan ja saatetaan vielä vaihtaa. Mä en kyllä osaa sanoa äkkiseltään hidastuksestakaan, osuiko vai ei.En tajua miksi Barkovilta vietiin eka maali. Mielestäni GameCenteristä näkee päivän selvästi, että Barkov työntää mailallaan kiekon tyhjään reppuun.
Ei sitä viety, kun se ei nähdäkseni missään vaiheessa ollut Sashalle merkattukaan. Kyllä se jälkikäteen tarkistetaan ja saatetaan vielä vaihtaa. Mä en kyllä osaa sanoa äkkiseltään hidastuksestakaan, osuiko vai ei.
Ei sitä viety, kun se ei nähdäkseni missään vaiheessa ollut Sashalle merkattukaan. Kyllä se jälkikäteen tarkistetaan ja saatetaan vielä vaihtaa. Mä en kyllä osaa sanoa äkkiseltään hidastuksestakaan, osuiko vai ei.