Otteluseuranta su-ma yö 29.11.-30.11.

  • 22 421
  • 137

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Vitun vittu. Columbus vie toista erää noin 100-0 mutta Johnssonin huono purkukiekko ja omissa on taas. Nealille illan toinen.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Blue Jackets on dominoinut toista erää täysin. Penguins ei saanut kiekkoa haltuun lähes viiteen minuuttiin vaan joutuivat peluuttamaan samaa kenttää jatkuvasti pitkien kiekkojen vuoksi sekä turvautumaan aikalisään. Columbus vie vastustajaansa jälleen fyysisyydellä ja todella runnoo tiensä maalipaikoille. Taklaukset olivat hetki sitten Columbukselle 27-7. Zatkoffilla vain tuntuu olevan uskomattoman hyvä vire päällä ja niinhän siinä käy että jos et itse tee niin kaveri kuittaa. Neal tekee illan toisensa 12-minuutin kohdalla. Taisi olla Penguinsin ensimmäinen veto maalia kohti toisessa erässä?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Roussel ohjaa ja Stars tasoittaa. Blues on ollut pahasti alakynnessä toisessa erässä. Eilinen peli taitaa painaa jaloissa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Cros...Tropp laittaa koko Pengujen puolustuksen nippuun ja uittaa komeat puikot ukolta #3 !!! Huh mikä maali!
 

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Kaunista Troppi! Määtältä muutaman peliin kyllä pari maalia mennyt aikalailla omaan piikkiin. Ensin Karlson ja nyt Tropp kahvittaa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kaunista Troppi! Määtältä muutaman peliin kyllä pari maalia mennyt aikalailla omaan piikkiin. Ensin Karlson ja nyt Tropp kahvittaa.

Tämä on ensimmäinen kokonainen matsi jonka Määtältä näen, mutta samanlaista pelaajaprofiilia olen päässäni muodostanut. Pisteitä tulee, mutta omassa päässä melkoinen riski. Jos se kokoonpano päätyy Olympialaisiin jota täällä keskustelupalstalla kaavaillaan niin voidaan sillä puolustuksella rehellisesti myöntää päätavoitteen olevan päästä välieriin USAn tai Kanadan teurastettavaksi. Koska tällaisella oman pään pelillä tulee lähtö ja lujaa.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Olipa herkkua kattella tota Barkovin ketjua, ne oli aivan ylivoimaisia koko pelin.

Tosin oli Habs heikko ja väsynyt, eikä vastusta kotijoukkueelle tarjonnut.

edit.

Sasha ykköstähti, maali ja +3.
Sean B maali ja +2
Boyes 2 syöttöä ja +3
 
Viimeksi muokattu:

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tajua miksi Barkovilta vietiin eka maali. Mielestäni GameCenteristä näkee päivän selvästi, että Barkov työntää mailallaan kiekon tyhjään reppuun.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kessel vie Leafsin 1-0 johtoon. Hyvällä maalintekijällä käy joskus tuurikin, Kessel tekee maalinsa rystyllä miinuskulmasta. Ward "hiukan" nukuksissa aloituksen jäljiltä. Bozak saa maaliin syötön.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
En tajua miksi Barkovilta vietiin eka maali. Mielestäni GameCenteristä näkee päivän selvästi, että Barkov työntää mailallaan kiekon tyhjään reppuun.
Ei sitä viety, kun se ei nähdäkseni missään vaiheessa ollut Sashalle merkattukaan. Kyllä se jälkikäteen tarkistetaan ja saatetaan vielä vaihtaa. Mä en kyllä osaa sanoa äkkiseltään hidastuksestakaan, osuiko vai ei.
 

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oli varmaan kauden paskin/vaikein erä Penguinsilta. Jakkujen aggressiivinen karvaus oli todella myrkkyä Pens-pakeille ja omista ei päästy millään pois. Kolme kenttää pyöri omassa päässä kuin ryssät anttilassa, Crosbyn kenttä pääsi aika ajoin myös hyökkäämään.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
McGrattan vetää korkeilla käsillä Canucksin Albertsia päähän ja lentää pihalle pelistä. Sestito haastaa McGrattanin saman tien ja kohtalaisen tasainen vääntö pistetään poikki kun miehet ajautuvat lähelle jäässä makaavaa Albertsia. Canucks 5 min ylivoima.
 

Ralph

Jäsen
Oho, Eric Fehrillä oli 5/5 rankkarit ennen tätä peliä tällä kaudella. Oli, nyt on 5/6.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei sitä viety, kun se ei nähdäkseni missään vaiheessa ollut Sashalle merkattukaan. Kyllä se jälkikäteen tarkistetaan ja saatetaan vielä vaihtaa. Mä en kyllä osaa sanoa äkkiseltään hidastuksestakaan, osuiko vai ei.

Oli se merkattuna Barkoville jonkun aikaa.
 

faro

Jäsen
Ei sitä viety, kun se ei nähdäkseni missään vaiheessa ollut Sashalle merkattukaan. Kyllä se jälkikäteen tarkistetaan ja saatetaan vielä vaihtaa. Mä en kyllä osaa sanoa äkkiseltään hidastuksestakaan, osuiko vai ei.

Kyllä se oli aluksi merkitty Barkoville ja sitten myöhemmin se siirrettiin Campbelille
 

Ralph

Jäsen
Linus Omark laukoo rankkarista. Ei harhauta, ei edes vedä spin-o-ramaa. Aika vaisu kaveri oli.

Mikhail Grabovski sentään pyörähtää, mutta veivaa ohi.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei sitä viety, kun se ei nähdäkseni missään vaiheessa ollut Sashalle merkattukaan. Kyllä se jälkikäteen tarkistetaan ja saatetaan vielä vaihtaa. Mä en kyllä osaa sanoa äkkiseltään hidastuksestakaan, osuiko vai ei.

Nyt en ole varma, mutta omasta mielestäni tuosta kuuluu kyllä Boyesin sijasta Barkoville kakkossyöttö jos ei mennyt Barkovin sössimänä maaliin. Nimittäin itse kyllä ajattelin että nyt se Barkov sai syötön tililleen ennen kuin se Barkoville merkattiin. Jos ei muuten niin pitää soittaa sinne ja puhua Sashalle se syöttöpiste.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös