Otteluseuranta su-ma yö 12.5.-13.5.

  • 26 592
  • 289

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Täysin ansaittu johtomaali Rangersille.
Brassard siis teki 0-1:een.

Vähän ennen maalia oli erikoista pelaamista Wardilta ja Hilleniltä. Molemmat kamppailivat Nashin kanssa ja molemmilla oli jatkuvasti kädet pystyssä. Oli aika erikoisen näköistä, koittiko Nash sitten sen verran kalastella jäähyä, vai mikähän siinä oli?

Minun silmään näytti että Nash piti vuorotellen molempien mailoista kiinni ja Caps-pelaajat yrittivät sitä tuomarille osoittaa.
 

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Heh, New York Blue Jackets iskee!

Nash (Brassard,Moore)

e: no melkein
 
Viimeksi muokattu:

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heh, teillä on totuttu että veskari ottaa metriä ennen maalia suuntaa muuttavat vedotkin tosta noin vaan kiinni? ;)

No joo, hidastuksesta näin että muutti suuntaa. Annetaan Holtbylle synninpäästö :)
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Kuinka moni katsoo Viaplayn välityksellä? Onko muilla tämä laatu sitä kuuluisaa kurapaskaa?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Loistava vaihto Zuccalta. Ovie vaihtelevalla menestyksellä puolustaa. Ensimmäisessä blokkaili nyt suorilla jaloilla omassa päässä. Holtby pitää käpsejä pystössä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt oli komeaa ja vauhdikasta peliä molempiin suuntiin! Onneksi meillä on Holtby, muuten voisi olla lukemat vähän toisenlaiset.
 

speksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, TPS
Miten voi olla näin iso ero otteissa kotona ja MSG:ssä? Todella vaisua peliä toistaiseksi meiltä, kun taas kotimatseissa Rags on ollut ihan vastaantulija.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
15-10 chances? Mairittelee vierasjoukkuetta...
Ovechkin ollut hyvä vaihteeksi. Erskine jälleen kamala, noin hitaaksi ukoksi pelaa itsensä aivan liian usein tilanteesta ulos. Rangers säästynyt jäähyiltäkin, kun kiekko jatkuvasti Caps päädyssä. Pahalle näyttää kolmanteen siirryttäessä...
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Huikee sarja tää Rangers - Capitals! Yrittäny kattoo mahollisimman paljon ja kummankin haluun putoovan mut myös jatkavan.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
NHL:ssä vierasjoukkueen maalit ilmoitetaan ensin.

Ottelut yleensä ilmoitetaan @-merkinnällä, jolloin vierasjoukkue mainitaan ensin. Joskus näkee kyllä ihan 'normaalia' vs.-tapaakin. Maalimäärissä olen taas tavannut kirjoitetussa tekstissä 'kotijoukkue ensin' tai 'suurempi maalimäärä ensin'. Eli jos vierasjoukkue on tehnyt vähemmän börsiä, en missään ole tavannut esim. 0-1-merkintää.

Mutta sinähän saat ilmoitella lukuja miten päin haluat.
 

Elchubagabra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kuinka moni katsoo Viaplayn välityksellä? Onko muilla tämä laatu sitä kuuluisaa kurapaskaa?

Mulla ainakin ok. HD pyörii pleikan kautta pätkimättä ja laatu on 120 screenille ok. Itse pelistä. Tosi vakuuttavasti Rangersi puolustaa. Todelliset tontit on capseilla vähissä. Tosin Oviella oli pari paikkaa joten eiköhän se kolmannella napsahda.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ottelut yleensä ilmoitetaan @-merkinnällä, jolloin vierasjoukkue mainitaan ensin. Joskus näkee kyllä ihan 'normaalia' vs.-tapaakin. Maalimäärissä olen taas tavannut kirjoitetussa tekstissä 'kotijoukkue ensin' tai 'suurempi maalimäärä ensin'. Eli jos vierasjoukkue on tehnyt vähemmän börsiä, en missään ole tavannut esim. 0-1-merkintää.

Mutta sinähän saat ilmoitella lukuja miten päin haluat.

Ihan mielenkiintoista tietoa, mutta olen tottunut tuohon tapaan, jota käytin, ei sekään kai maksimaalisen väärä tapa ole.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kävipä tuuri nyt Capseilla. Oli liikaa pelaajia kentällä, mutta ilmeisesti maali oli pois paikoiltaan, joten peli vihellettiin kai poikki ennen kuin Capseilla oli kuusi miestä kentällä.

EDIT: Noniin, ei tullut jäähyä, joten Wardin piti paikata tilanne ja ottaa heti tyhmä jäähy. Rags YV:lle.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ekasta selvittiin tuurilla ja sitten Ward näyttää miten NYR-pelaaja ajetaan maalille. Holtby pitää jengiä pystyssä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös