Ja Crosbyllä kasassa 5 pistettä.
On se vitun kova jannu. Alkaa jyrsimään entistä enemmän ettei tuota peliä pysty katsomaan. NHL:n live-seurannassa hakataan F5 jatkuvasti... ;)
Samaa ihmettelen itsekin. Ihan ok on pari vuotta palvelu minulla pelittänyt, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Miksei jengi osta tota espn360, maksaa vain 15€/kk ja toimii. Ite kyllästyin noihin ilmasiin striimeihin ku aina jännitti että näkyykö ja millä laadulla jne.
Miksei jengi osta tota espn360, maksaa vain 15€/kk ja toimii. Ite kyllästyin noihin ilmasiin striimeihin ku aina jännitti että näkyykö ja millä laadulla jne.
Vaikka en Sidneystä tykkääkään, niin tehkööt vaikka 10p jos toinen vaihtoehto on ruotsalainen punapartasisko!
En minä toki ketään kiekkoilijaa vihaa, mutta nuo nyt sattuvat olemaan ärsyttävimmästä päästä. Olen antanut itseni ymmärtää, ettei Sedineistä toki tykätä Pohjois-Amerikassakaan joka paikassa.Sedinejä vihaa Suomalaiset todella paljon(ruotsi vihan ymmärrän), ja senkin takia toivon H. Sedinin voittoa.tuzzi-N Muualla maailmassa arvostus näitä kavereita kohtaan on ihan eri luokkaa.Henrik Sedin
Hehe jännäksi menee, toivottavasti kertovat Sidille ennen ottelun loppua.Stamkos tasoittaa tilit Crosbyn kanssa tekemällä maalin tyhjiin 12 sekuntia ennen ottelun loppua.
Onkos se nyt ihan näin?
Ainakin itse olen törmännyt kv/P-A -foorumeilla ja -mediassa hyvin usein "Sedinit ovat pehmeitä", "eivät ole yksilöinä erityisen hyviä", "korkeintaan 2-3 -ketjun pelaajia" yms. juttuihin. No, ehkäpä siellä ovat suomalaiset olleet kirjoittamassa noita juttuja.