Otteluseuranta su-ma 1.-2.11.2009

  • 5 568
  • 50

Snagari

Jäsen
Mike Green pelasi kyseisen tilanteen kyllä niin perseelleen, että ei siinä enää paljoa ollut väliä miten Theo sen jälkeen pelasi...

Totta, mutta itse maalivahtina kiinnitän enemmän huomiota maalivahdin pelaamiseen ja tuossa tilanteessa Theolla ei ollut malttia odottaa Nashin ratkaisua, vaan meni aivan liian aikaisin jäihin jonka jälkeen oli ulkona tilanteesta.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mike Green pelasi kyseisen tilanteen kyllä niin perseelleen, että ei siinä enää paljoa ollut väliä miten Theo sen jälkeen pelasi...

Kyllä vaan sillä on väliä miten maalivahti pelaa tollaisessa tilanteessa, oli pakki munannut tai ei. Huippumaalivahdin täytyy pystyä torjumaan myös 1vs0-tilanteita. Ei sillä, että tuota olisi kovin moni maalivahti ottanut, mutta ei saa kyseenalaistaa silti sitä, etteikö tollaisessa maalivahdin pidä pelata oikein.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
No johan kävi munkki Columbuksella. Kiekko backboardseista yhtäkkiä maalin eteen ja Umberger kiittää... Välillä tuuri käy ihme kyllä Capsiakin vastaan! Hieno homma :)

Edi: No johan meni riimittelyn puolelle :)
 

Ferris

Jäsen
Totta, mutta itse maalivahtina kiinnitän enemmän huomiota maalivahdin pelaamiseen ja tuossa tilanteessa Theolla ei ollut malttia odottaa Nashin ratkaisua, vaan meni aivan liian aikaisin jäihin jonka jälkeen oli ulkona tilanteesta.

Uusinnan katsottua olen samaa mieltä tuosta maihin menosta kyllä. Ilmeisesti Theo laski sen varaan, että Green pystyy estämään maalille nousun ja varautui sen vuoksi vain vedon peittämiseen?

Ovetshkin sitten sivussa lähes koko tokan erän. Vaikutti jalkavammalta hidastuksen perusteella.
 

Snagari

Jäsen
Ilmeisesti Theo laski sen varaan, että Green pystyy estämään maalille nousun ja varautui sen vuoksi vain vedon peittämiseen?

Näinhän se varmasti oli, luulen Theon ajatelleen Nashin vetävän oikeen yläkulmaan. Yllättävää tuossa oli se, että Theo ei nyt kuitenkaan ole niitä helpoimmin maihin meneviä maalivahteja ja malttaa yleensä hyvin kauan pysyä pystyssä.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Knublen av-pelaaminen uskomattomimmista mitä olen eläissäni nähnyt. Sai yleisöltä raikuvat abloodit seisoaltaan. Mitäs muuten fanit huusivat yhteen ääneen kun jäähy annettiinkin Caps-pelaajalle?
 

Ferris

Jäsen
Knublen av-pelaaminen uskomattomimmista mitä olen eläissäni nähnyt. Sai yleisöltä raikuvat abloodit seisoaltaan. Mitäs muuten fanit huusivat yhteen ääneen kun jäähy annettiinkin Caps-pelaajalle?

Oli äänet sen verran hiljaisella, etten saanut selvää. Varmaankin jotain nuijan tapaista huutelivat, ihan aiheesta. Knublelta loistava vaihto kaikenkaikkiaan!
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Laichhan ottaa heti Ovien roolin. Pari byyriä ja tuuletukset likes Ovie! :)
Oli äänet sen verran hiljaisella, etten saanut selvää. Varmaankin jotain nuijan tapaista huutelivat, ihan aiheesta. Knublelta loistava vaihto kaikenkaikkiaan!
Vaikka Pensin miehenä ei hirrrrveästi toivo Capsille menestystä sillä tavalla, niin washingtonilaiselle yleisölle on annettava ison käden tunnustus. Aivan loistava meininki tuntuu olevan pelistä toiseen katsomossa. Ja mikä huikeinta, niin katsomo on punainen, niin pirun punainen vaikkei ole kun tavallinen runkosarjamatsi. Porukka suonnustautuu omiin! Lisää hienoutta tuo pleksien välissä olevien pystytolppien väri :) Muutenkin porukka tuntuu nauttivan kiekostam huutaa, protestoi, riemuitsee. Kyllä Ovien kelpaa pelata tuon yleisön edessä!
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Jos Knuble kunnostautui vähän aika sitten hyvässä, niin nytten maailman turhin jäähy keskialueella. Huitaisee näpeille ja 2 min boksiin.
 

Snagari

Jäsen
Hitchcock käyttää ässän hihastaan ja vaihtaa maalivahtia jotta saa lisää aikaa kuvioiden näyttämiseen. En tuohon nyt muuta syytä oikein keksi, kun kerran Mason jäi vielä maski päässä odottelemaan luukulle, joten hänet luultavasti vaihdetaan vielä sisään.
 

Getzlaf 15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Jokerit
Jos Knuble kunnostautui vähän aika sitten hyvässä, niin nytten maailman turhin jäähy keskialueella. Huitaisee näpeille ja 2 min boksiin.

Knublelta jo toinen saman tyylinen huitaisu näpeille, ei mitään järkeä! Miksiköhän Columbus vaihtoi samassa ajassa veskaria?
 

Snagari

Jäsen
Mitämitä? Ei vaihtaneet missään vaiheessa. Ottivat hetkeks pois Masonin, mutta tuli aloitus keskialueen puolelta niin laittoivat takasin maalille.

Vaihtoivat, mutta arvelisin, että tämä oli Hitchcockilta taktinen veto, jotta sai lisäaikaa näyttää ylivoimakuvioita pelaajilla. Toinen vaihtoehto on, että Masonilla oli varusteissa korjailtavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös