Kuitenkin, itse ojentaisin tuon pystin kyllä AndyMacille.
Kyllä kyllä, hieno mies. Kuten myös Penner. Hitto se on vahva, ei kaadu millään.Travis Moen ottaa joo ohjauksella maalin itselleen, se mies on kyllä pelannut itsensä ainakin mun sydämeen. Hieno mies!
Surkea yritys Vermetteltä.
Näinhän siinä sitten käy..Anaheim vie pokaalin hirveällä pullalla tänään. Onnea Teemulle kuitenkin! Sens pelasi hienon kauden ylä-ja alamäkineen mutta lopulta ei aivan puristus ja onni riittänyt siihen tavoitellumpaan.
Anaheim vie pokaalin hirveällä pullalla tänään.
Paha käsienpaleltumistapaus
Paikalle bändejä, kaikki suomalaiset SC-voittajat - uskallan väittää, että tupa olisi täynnä ja päästäis otsikoihin ympäri maailmaa! : )
Näinhän siinä sitten käy..Anaheim vie pokaalin hirveällä pullalla tänään. Onnea Teemulle kuitenkin! Sens pelasi hienon kauden ylä-ja alamäkineen mutta lopulta ei aivan puristus ja onni riittänyt siihen tavoitellumpaan.
Niin miksiköhän ei laittanu coachi vaikka Alfredsonia vetämään.. Nyt alkaa mestaruus sitten ainaki olla jo ratkastu!
Kuten jo todettu. Se vetää jota rikottiin ts. se pelaaja saa sen tilanteen uusiksi.Niin miksiköhän ei laittanu coachi vaikka Alfredsonia vetämään.. Nyt alkaa mestaruus sitten ainaki olla jo ratkastu!
Niin miksiköhän ei laittanu coachi vaikka Alfredsonia vetämään.. Nyt alkaa mestaruus sitten ainaki olla jo ratkastu!
Onkohan säännöissä jotain että rikotun pelaajan pitää laukoa? Niedermayer on kyllä jotain aivan jäätävän käsittämätöntä. Mun mielestä aika lähellä maailman parasta pelaaja.Niin miksiköhän ei laittanu coachi vaikka Alfredsonia vetämään.. Nyt alkaa mestaruus sitten ainaki olla jo ratkastu!
Kyllä kyllä, hieno mies. Kuten myös Penner. Hitto se on vahva, ei kaadu millään.