Tämä. Onhan siellä nyt vähintään 3-4 levännyttä pakkia. Varmaan esim. F. Riskakin puolustaisi viisaammin. V###ttaa.Erikoista, että kolme kolme pelissä Westermarck on kentällä...
Tämä. Onhan siellä nyt vähintään 3-4 levännyttä pakkia. Varmaan esim. F. Riskakin puolustaisi viisaammin. V###ttaa.Erikoista, että kolme kolme pelissä Westermarck on kentällä...
Erikoista, että kolme kolme pelissä Westermarck on kentällä...
Mulle riittää tämä saatanallinen taistelu, puolustaminen ja viiden äijän muuri omissa. Desousa tai Erkinjuntti sitten iskee vastapalloon maalit. C´mon Sportti!!!Täytyy sanoa että Sportin peli ei kovin viihdyttävää ole, mutta vittu siellä taistellaan, tukitaan ja miekkaillaan tunteella.
Niin olis pitänyt arvata että reppana luistelee päin pimeästä kulmasta ?Voi vittu Victor!! Ei saatana!!!
Niin olis pitänyt arvata että reppana luistelee päin pimeästä kulmasta ?
Maalin videotarkastuksen aikana Steen lähti happihyppelylle ja aivan... vahingossa... päätyi toimitsija-aition eteen. Eli ylitti siniviivan, eikä saanut seuraavaa pätkää ennen pelikatkoa olla kentällä.Mitä siinä tapahtui, mä olin just hermosauhuilla, näin kyllä kun Risto kiihdytti, mutta luulin antaneen palautetta tuomareille.
Niin olis pitänyt arvata että reppana luistelee päin pimeästä kulmasta ?
no sport lisällä 8 peliä, ja Levosella touhutippa housuissa.
Seigo näyttäisi olevan tehnyt paluun kokoonpanoon, ei voi kun tykätä. Toivottavasti pitkä huili ei näy pahasti..
E: ei muuten tullut Westermarckillekaan näköjään kakkua.
No, onhan meillä Vilho Heikkinen varalla (siis kuka?!?!) jos Steen ei onnistu.Muuten hyvät kokoonpanot, mutta Steenin arvaamattomuus pelottaa.
En oikein usko. Jotenkin tosi huonolla mediakattavuudella ollut nämä alkavat u20 kisat. Jos en aktiivisesti seurais kiekkoa niin tuskin olisi hajuakaan, että kisat alkavat tänään. Ja hyvin näyttää ainakin istumapaikat menevän kaupaksiHarmi että ottelu alkaa vasta 18.30 ja menee osittain U20 MM-avauksen kanssa osittain päällekkäin, verottaa varmasti jonkun verran yleisömäärää.