Onhan tuo kuopion peli surullista katsottavaa. Kalpalla kaksi maalipaikkaa ja kaksi maalia. Lukko taas haaskannut tukun maalipaikkoja ja mistään ei uppoa. Torjunnat kahden erän jälkeen Ahonen 25 ja Noronen 9.
Tästä kun käännetään vielä voitto kotiin, niin naks naks vaan jaffalassa;)
Veikkaan HIFK:n vievän kolmannessa peliä mielin määrin, ja jokerit seisoo kusi sukassa.
Viimeistelyn ja maalivahtipelin osaatte paremmin, kaikessa muussa olette enemmän tai vähemmän jäljessä. Toki juuri noilla osa-alueilla kiekkopelit ratkaistaan, muttei tähän asti vielä mitään KalPan näytöstä olla nähty kummassakaan pelissä.
Kahden erän jälkeen peli 3-2 Jokereille. IFK on ollut heikko, mutta ei Jokeritkaan ole nyt varsinaisesti loistanut. IFK:n ykkönen ja kolmonen ovat olleet aivan yössä, toivottavasti sama meno jatkuu viimeisessä erässä.
Blues-Ässät
Kuparisella oli tyhjä maali mutta hän jäätyi juuri ratkaisevalla hetkellä!! 2-0 tilanteesta erätauolle ja vielä on 20min aikaa pistää peli tasoihin.
Jaahas, tästähän on taas tulossa ihan perinteinen Lukko-fanin kevät. Ihan sama pelataanko sääleissä vai varsinaisissa playoffeissa niin laulukuoroon lennetään heti kättelyssä ja sitten päästäänkin jännäämään että ketä Lukossa on ensi kaudella epäonnistumassa.
So not, jos pelit voitetaan.
En vielä tässä vaiheessa lähtisi onnittelemaan KalPaa sarjan, enkä edes tämän illan ottelun voitosta. Pakkohan tuollaisista paikoista joskus on osua, jos tuo Ahonen nyt yleensäkin on ihminen.
Tilastot valehtelevat. Toisen erän loppupuolta Ässät vei aika selkeästi, mutta muuten peli on mennyt kyllä Bluesin komennossa.Tilastojen mukaan Ässät on matsia vienyt.
Mikä?Ei se kyllä ansaittu ollu.
No, ei kannata kuvitella, että minä ainakaan olen onnittelemassa. Suurimmat onnittelijat näyttää löytyvän sieltä Lukko-leiristä.
Kyllä tämä taas vaikeaksi menee, juu. Enkä minä ainakaan ole tyytyväinen, mutta sen minä tässä vuosien saatossa olen oppinut että turhan uhoamisen ja provoilun Lukon erinomaisuudesta olen jättänyt pois kun siihen ei juuri syytä ole.Nämäp poikki o vast! Lukon ämmälauma ottaa vuodesta toiseen nenuun keväällä, mutta kaikki on tyytyväisiä.