5 pelaajaa sai nimetä, ja ne Lukko nimesi. Tosin nimiä en nyt äkkiseltään löytänyt.
Kyllä Noronen otti tosiaan roolia. Ilman häntä olisi Blues saattanut tehdä pari lisää.
Veikkaisin että ainakin LeKissä pelaavat Mustonen ja Virtanen, ja varmaan Heikkiläkin tuossa nimetyissä on.
kiekot pääsääntöisesti torjunnan jälkeen hukassa hetken aikaa.
En koskaan ihmeemmin arvostanut Norosta, mutta Lukossa voittanut minua puolelleen vähän enemmän, kunnes kusi homman taas tällä kaudella minun silmissäni :)Pääsääntöisesti hukassa? Ok. En ole Norosen pelejä viime kausina montaa nähnyt, mutta mulle hän on ollut aina hyvä maalivahti eikä toistaiseksi ole osoittanut muuta. :)
Onneks tuli ostettua tänään plaoff-sarjakortti ja maksettua tämä matsi . Viihdyttävä ilta tulossa, vaikea sanoa, miten tää menee. Tuliskohan Nielsen vielä takas byyriin, musta vaikutti että kärsi huimauksesta ja sehän voi mennä äkkiä ohi.
Pääsääntöisesti hukassa? Ok. En ole Norosen pelejä viime kausina montaa nähnyt, mutta mulle hän on ollut aina hyvä maalivahti eikä toistaiseksi ole osoittanut muuta. :)
Ai nyt porilaiset symppavat Norosta? :) Hauskaa. Tähän asti on siellä kilpaa ihmetelty, miksei Nielsen pelaa enemmän. Taitaa vaan olla siellä periaate, että ollaan joka asiassa eri mieltä.
Ei kata minua tuo. Nielsen ilman muuta näistä kahdesta.Ai nyt porilaiset symppavat Norosta? :) Hauskaa. Tähän asti on siellä kilpaa ihmetelty, miksei Nielsen pelaa enemmän. Taitaa vaan olla siellä periaate, että ollaan joka asiassa eri mieltä.
Tuossa Bluesin 2-3 kavennuksessa Aalto oli siniviivalla ja Tikkanen B-pisteen siniviivan puoleisella kaarella, kun syöttö Ikoselle lähtee.
Aallolta ja Tikkaselta muuten hyvä pelin luku Bluesin toisessa maalissa.