Mua tietty vituttaa kun en kuule meriveden korkeuksia oikeaan aikaan. Menee rytmi ihan sekaisin.
Ei kiinnosta ilmainen videokuva Veikkauksen sivuilla?
Mua tietty vituttaa kun en kuule meriveden korkeuksia oikeaan aikaan. Menee rytmi ihan sekaisin.
Nyt kuuluu kyllä molemmille joukkueille jonkinlainen erittäin korkea arvomerkki. Radio Suomi aikaistaa seuraavaa merisäätä siksi, että päästään seuraamaan toista jatkoerää. Tällaista ei ole IKINÄ, siis koko radion historian aikana ennen tapahtunut !
Ei kiinnosta ilmainen videokuva Veikkauksen sivuilla?
Miksi ihmeessa kuuntelet merisaata? Radio Ramonasta kun voit kuunnella koko pelin ja selostuskin on huippuluokkaa.
Ei näy ulkomailla. Itsekin toive tänään heräsi josko tuo ilmainen lähetys näkyisi mutta ei. Radio Suomi palvelee luotettavasti.Ei kiinnosta ilmainen videokuva Veikkauksen sivuilla?
Samaa mieltä, mutta olihan se aika syvältä sekin, kun Lukko sai peräjälkeen kaksi yv- hyökkäystä selvän rikkeen jälkeen. Se on väärin, jos voittomaali syntyy, kun tuomari ei edeltävässä tilanteessa uskalla viheltää.
Kuinka niin? Poskipään ja korvan seutuville tuo kiekko tuli. Hieman tärähti ja vähän aikaa jomottaa. Tulee toiseen jatkoerään takuuvarmasti.
Jos tarkoiti tuota missä Kuhdalta nostetiin maila ja otettiin karkki pois, niin ei ollut minkäänlaista jäähynpaikkaa.
Kuinka niin? Poskipään ja korvan seutuville tuo kiekko tuli. Hieman tärähti ja vähän aikaa jomottaa. Tulee toiseen jatkoerään takuuvarmasti.
Ei näy ulkomailla. Itsekin toive tänään heräsi josko tuo ilmainen lähetys näkyisi mutta ei. Radio Suomi palvelee luotettavasti.
(todellisuudessa vituttaa satasella. Olisin Hifk-Jokerit sarjasta maksanut jokaisesta pelistä vaikka 50 euroa, mutta ei mahdollista)
Mielestäni aika yllättävästi pelattiin ensimmäinen jatkoerä suurimmilta osin Lukon päädyssä. Kolmannessa erässä IFK näytti nimenomaan väsyvän.
Veikkaukselta todella erinomaista toimintaa, olisi luullut streamin bufferoivan/kaatuvan ainakin kerran, mutta ei.
Jos tarkoiti tuota missä Kuhdalta nostetiin maila ja otettiin karkki pois, niin ei ollut minkäänlaista jäähynpaikkaa.
Toivottavasti ei luita murtunut. Tuolla silmä/poski/korva- seudulla ikäviä nuo murtumat.Veikkaisin aivotärähystä. 160 grammanen kiekko tuolla vauhdilla pysähtyy kasvoihin niin jotain siitä kyllä tulee.
e. Todella ihme jos pelaa vielä tänään.
Veikkaisin aivotärähystä. 160 grammanen kiekko tuolla vauhdilla pysähtyy kasvoihin niin jotain siitä kyllä tulee.
e. Todella ihme jos pelaa vielä tänään.
Tilanne, jossa McLean blokkasi Kousan ei ollut missään nimessä jäähyn arvoinen rike näihin peleihin.Sitä en tarkoittanut, se ryssittiin itse. Peltonen ja Kousa vedettiin molemmat takaa nurin. Kousa vielä kiekottomana.