Otteluseuranta SM-Liiga to 28.12.2006

  • 33 267
  • 136
Tila
Viestiketju on suljettu.

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
pappi kirjoitti:
Kolmas perättäinen tappio häämöttää!Jokereiden ylivoima peli ei toimi kun taas naapurilla toimii!Hyvää yötä Jokerit

Kolmas tappio vasta peräkkäin, ei huolta. Ja tämä tappio nyt oli odotettavissa, ainakin itse olin 100% varma, että IFK vie. Ja niin näyttää tekevän. Takki pikkuisen raollaan, niin kyllä se hyvin sujuu ;)
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ompas tää Canal peli paljon perässä, vasta nää meni erätauolle ja muissa otteluissa pelataan kohta viimeistä kymppiä..
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
En tiedä kuinka monennen kerran toivon samaa. RIGHTIN pakki yv:lle. Näillä jos mennään on turha toivoa ylivoimista tehoja. Tällä hetkellä Jokereiden ylivoimaa on liian helppo lukea. Stapletonilla yritetään, mutta kun kaveri ei osaa vetää suoraan syötöstä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Alamummo kirjoitti:
Taitaa Jokerit tehdä sen kuitenkin ihan itse.

Näin juuri. Jos on noin paljon maalintekopaikkoja kuin Jokereilla 2. erässä niin ei tarvitse kuin kattoa peiliin ja miettiä miksi oman joukkueen maalisarake näyttää yhtä tehtyä. Kaveri on tehnyt paikoistaan maalit ja me ei. Siinä se.
 
Hyvin on Japa viheltänyt. Tässä napinaa herättäneessä tilanteessa Järventie selkeästi esti Kuhtaa. Se mailasta irti päästäminen esti vain Kuhdan kaatumisen, mutta vauhti oli jo pois. Eli jäähyn paikka.

Tampereella ilmeisen tasokas kiekkoilta menossa......
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Alamummo kirjoitti:
Taitaa Jokerit tehdä sen kuitenkin ihan itse.

Jokerit tekee sen todellakin ihan itse. Ei voi olla oikeasti laukausten taso noin surkea. HIFK:n yv tiedettiin kovaksi, mutta silti tämä menee samaa kaavaa, kuin Tampereella ennen tauko. Jokerit painostaa, mutta vastustaja tekee maalit.

Katseet lauantaihin. Toivottavasti Blues ei ehdi vaihtaa valmentajaa siihen mennessä...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tampereella tehty maali. Ilves mennyt johtoon Pesosen maalilla, Määttänen syötti.
 
yki kirjoitti:
Kolmas tappio vasta peräkkäin, ei huolta. Ja tämä tappio nyt oli odotettavissa, ainakin itse olin 100% varma, että IFK vie. Ja niin näyttää tekevän. Takki pikkuisen raollaan, niin kyllä se hyvin sujuu ;)

Eikös siellä oo vielä yksi erä pelaamatta? Levonen voisi kyllä vähän löysätä noitten jäähyjen kanssa. Sääliksi käy noita Pohjois-Ameikkalaisia, täällä neitikiekon
ihmemaassa.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alamummo kirjoitti:
Taitaa Jokerit tehdä sen kuitenkin ihan itse.
Niin tekee. Siksi Levosen ei tarvitsisi antaa tuollaisia jäähyjä kuin Järventien viimeinen. Varsinkaan kun ensimmäisessä erässä noita meni kymmeniä läpi.

Paskaa viimeistelyä Jokereilta. Saatiin momentum ja IFK sekaisin, mutta mitään ei hyödynnetty. Ihmeellistä kiekon siirtelyä ja sitten kun vedetään, niin ihme lässyskodeja.

Ja mitä toi hädin tuskin liigatasoa oleva Järvinen tekee aina Jokereita vastaan kaappeja. Kerääkö se loput matsit energiaa näihin peleihin? Ihme jannu.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
TPS teki ylivoimamaalin!
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
AnFa kirjoitti:
Jyp-Kalpa

Torjunnat:
JYP Sinuhe Wallinheimo 18+18+0=36
KalPa Kimmo Kapanen 8+7+0=15

Tilanne:
2-0

juurikin näin
Melkoisen miestä syövää touhua tuo KalPan pelaaminen. Pelejä pystytään kyllä hallitsemaan, ainakin näennäisesti, mutta maaleja ei osata tehdä vaikka on ostettu Kurkaa ja kumppaneita. Toki pakka edelleen huutaisi muutamaa kunnon peluria, mutta pitäisi se kiekko jo osata edes silloin tällöin toimittaa maaliin useammin kuin vastustaja.

Voi taas sanoa, että kausi alkaa KalPan osalta olla taputeltu, vaikka sitä kai se oli jo ennen alkuaankaan.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Se oli siinä sitten, Dahlman.
 

kuningaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Vänttinen JYPille 3-0, voe itku, Louhivaara ja Sipiläinen syöttää. Ritari haukkuu kovasti Pulkkia, ei taidettu saada uutta "ykköspakkia"
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Vaikkaan että kohta repee.

Tää kierros on muutenkin ihan saatanasta...
 

kuningaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Jyp 4-0, Marttinen tekee, Hannus ja Piispanen syöttää... Jep jep. Kyllä tämä syö miestä, KalPalle tulossa 10 tappio, ja pitääkö Sinkku vielä nollan...
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Uskomattoman hyvin olen onnistunu väistämään kaikki pisteet liigapörssissä :P
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Groove Armada kirjoitti:
Uskomattoman hyvin olen onnistunu väistämään kaikki pisteet liigapörssissä :P

Olen koko illan katsonut kauhulla ihan samaa. Kahdella joukkueella vielä. Kruununa on Pikkaraisen 10min. Toivottavasti sillä menee päätös erässä vati ihan nurin ja ottaa 25min.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Healeyn avausmaali on tosiasia! 3-2! Ehkä sittenkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös