yökkömies kirjoitti:Levonen, Jari Levonen....
Taitaa Jokerit tehdä sen kuitenkin ihan itse.
yökkömies kirjoitti:Levonen, Jari Levonen....
pappi kirjoitti:Kolmas perättäinen tappio häämöttää!Jokereiden ylivoima peli ei toimi kun taas naapurilla toimii!Hyvää yötä Jokerit
Alamummo kirjoitti:Taitaa Jokerit tehdä sen kuitenkin ihan itse.
Alamummo kirjoitti:Taitaa Jokerit tehdä sen kuitenkin ihan itse.
yki kirjoitti:Kolmas tappio vasta peräkkäin, ei huolta. Ja tämä tappio nyt oli odotettavissa, ainakin itse olin 100% varma, että IFK vie. Ja niin näyttää tekevän. Takki pikkuisen raollaan, niin kyllä se hyvin sujuu ;)
Niin tekee. Siksi Levosen ei tarvitsisi antaa tuollaisia jäähyjä kuin Järventien viimeinen. Varsinkaan kun ensimmäisessä erässä noita meni kymmeniä läpi.Alamummo kirjoitti:Taitaa Jokerit tehdä sen kuitenkin ihan itse.
Melkoisen miestä syövää touhua tuo KalPan pelaaminen. Pelejä pystytään kyllä hallitsemaan, ainakin näennäisesti, mutta maaleja ei osata tehdä vaikka on ostettu Kurkaa ja kumppaneita. Toki pakka edelleen huutaisi muutamaa kunnon peluria, mutta pitäisi se kiekko jo osata edes silloin tällöin toimittaa maaliin useammin kuin vastustaja.AnFa kirjoitti:Jyp-Kalpa
Torjunnat:
JYP Sinuhe Wallinheimo 18+18+0=36
KalPa Kimmo Kapanen 8+7+0=15
Tilanne:
2-0
juurikin näin
Groove Armada kirjoitti:Uskomattoman hyvin olen onnistunu väistämään kaikki pisteet liigapörssissä :P