Otteluseuranta SM-liiga to 21.2.2013

• 142 232
  • 470
Tila
Viestiketju on suljettu.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elkins pelannut tänään ihan pirteän pelin. Eihän se mitään maagisia käsiä ole näyttänyt, mutta pörrännyt ihan kivasti tolleen Hacker tyyliin.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Humlilta loistava ajoitus viivan ylityksessä ja maali takatolpan kautta. Rautakorpi marisee, kun ei vihelletty väärin.

Haiskahti vahvasti paitsiolta tilanne. No, näitä tulee.

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
@ TPS-HIFK

Peltonen petaa Erikssonille hyvän mestan mutta Engren koppaa.

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
@ TPS-HIFK

HIFK siirtyy 1-2 johtoon, Eero Somervuori maalintekijänä.

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Viihdyttävää peliä Kuopiossa. 2. erässä 4 maalia ja maalivahdeilla yht. 12 torjuntaa kun erää jäljellä vähän alle 3min.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
HPK - Blues

Vähän näyttäis Bluessin jalka alkavan painaa näin tokan erän loppupuolella, voi toki olla vain harhaa.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ainakaan tuosta hidastuksesta pääteltynä. Tarkasti Humlin sijaintia ei näkynyt, mutta aika seisovilta jaloilta kiihdytti viivan tuntumasta.

Tämä on toki minun mielipide asiasta(ja näin minä tilanteen näin), mutta itse olisin paitsion tuosta viheltänyt. Mutta edelleenkin, oli miten oli, näitä tulee.

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
@ TPS-HIFK

Granlund ajaa Atte Engrenin päälle ja Engren loukkaantuu(?) Ainakin makoilee jään pinnassa.

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Granlund ajaa Engrenin päälle

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saarela oli Lukon paras hyökkääjä Azevedon ohella. Yksi virhe ja RD penkittänyt pojan.

Samaa tässä jo katselin huolestuneena. Tämä on paras tapa tappaa nuoren klopin itseluottamus...Tee yksi virhe => vilttiin.

Kyllähän siellä muutkin virheitä on tehnyt, nyt vaan sattui osumaan junnulle ja siitä kolahti omiin.

Fuck you RD.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.