Otteluseuranta SM-liiga to 14.10.2010.

  • 99 269
  • 337

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ei tosiaan muuta kuin vaikka Talaja noutamaan Peltosen pois sieltä kuleksimasta. Siellä kun se on yksin kärkikarvaajana niin menoksi vaan. Olisi verrattain hauskaa kuulla Nokan ininä pelin jälkeen.
Senkus. Jerelle täytyy kuitenkin nostaa hattua tappelusta, kun huomasi ettei hän voi tappelua välttää, otti sen miehekkäästi vastaan, vaikka se nyt painiksi menikin, ja päälle kiitti vielä yleisöä, hieno mies.

Olen kuitenkin muutaman kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että nouto olisi pitänyt hoitaa jo silloin tilanteen jälkeen, nouto tapahtui nyt, ja that's it, tämä on käsitelty.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
ja tasan 5-3 YV:llä Lehtonen täryttää. Vielä jää pualtoistamintsaa alivoimaa Ilveksellä jälejelle
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Lelu Lehtonen löytänyt maalijyvän, 2-2 Oulussa. Donskoi ja Komulainen syöttäjinä.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvältä näyttää.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
HAHAA! Neloskenttä hakkaa maalilta 2-0 SaiPalle.

Edit: Hepulimeen...
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ryan Glenn, olisitko hyvä ja kertoisit valmennusjohdolle että et osaa pelata. Valmennusjohto kun ei sitä näytä ymmärtävän.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tämän ei pitäisi yllättää ketään, että SM-Liigatuomarit ylireagoivat. Viime kaudella kun Melart nouti Mäntylän Mäntylä ei edes heittänyt hanskoja saati että olisi lyönyt, mutta niin vain sai Tuukka 5+20 vaikka vain halasi Melarttia tiukasti.

Eihän se yllättänyt. Mutta asia voi "vituttaa", vaikkei se yllättäisikään. Mulla oli kuulemma ainakin joskus pelisilmää (lähde on aika lailla tuomarijohtoa lähellä), ainakin sen voisin myydä pienellä välirahalla, jos saisi paremmat värilasit tilalle.
 

scholl

Jäsen
saa käskyttää jonkun nobodyn hakemaan yhden vastustajan parhaista pelaajista pois matsin alkuhetkillä.

Toi on totta, mutta Matikainen on itse mahdollistanut tuon kokoonpanoilla. Kudroc yritti noutaa IFK:lta toisen pakin ulos, kun Kanki oli jo lähtenyt niin Wärn meni väliin lopputuloksena se, että Wärn lensi ulos, eikä pakki. Jos siellä olisi Bluesilla bodyguard jäällä niin Jere ei lähtisi heti matsin alussa ulos.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tapparaa vastaan viime vuonna HIFK:han lähti 11 hyökkääjällä ja 7 pakilla, mutta nyt oli valittu onneksi normaali 12 hyökkääjää ja 6 pakkia.

Tosin Tapparakin oli tuossa pelissä 7/11-systeemillä.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
No en tietenkään tosissani tuota mieltä ollut. Vituttaa vaan tää sääntöjen tulkitseminen tällä tapaa. Joku vitun mestiksestä nostettu puukäsi karkaa toisen joukkueen avainpuolustajan kimppuun ja molemmat lähtee pihalle. Naurettavaa paskaa. Sinänsä mulla ei ole mitään tuollaista muistuttamista vastaan, mutta nämä säännöt vaan ei tee tätä hommaa reiluksi. Sinänsä ihan ok että Melart ja IFK halusivat muistuttaa Jereä rumasta taklauksesta edellisessä kohtaamisessa, mutta lopputulos on aika nolo. Pientä painia ja molemmat suihkuun. Paskat säännöt.

Tästä olen tismalleen samaa mieltä. Kakkonen/vitonen Melartille olisi riittänyt...
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Syntymäpäiväspesiaalipaita. Samoin kaupungin vaakuna paidassa sen vuoksi.

Ihan ok kunhan olkapäissä olisi kilpi, eikä peto ja kunhan sponsorilogotkin olivat historiallisia tai retrologoja.

Ok, sepäs selittääkin. Onneksi vain ohimenevää.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Melart olisi aikamonessa joukkueessa 2.parin puolustaja, että se siitä tusinajätkä lässytyksestä.

No, mutta jos joukkue yrittää taistella nakkikattilasta, Melart ei kuulu joukkueeseen.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Melart olisi aikamonessa joukkueessa 2.parin puolustaja, että se siitä tusinajätkä lässytyksestä.


Niin tämä kaveri joka "pelasi" tänään kauden 4. pelinsä?
Ja josta jo kaikki IFK-kirjoittelijatkin tiesivät ennen peliä että ainoa syy ottaa kokoonpanoon on tämä nouto?

Että monessa joukkueessa 2. parissa? Just.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
No en tietenkään tosissani tuota mieltä ollut. Vituttaa vaan tää sääntöjen tulkitseminen tällä tapaa. Joku vitun mestiksestä nostettu puukäsi karkaa toisen joukkueen avainpuolustajan kimppuun ja molemmat lähtee pihalle. Naurettavaa paskaa. Sinänsä mulla ei ole mitään tuollaista muistuttamista vastaan, mutta nämä säännöt vaan ei tee tätä hommaa reiluksi. Sinänsä ihan ok että Melart ja IFK halusivat muistuttaa Jereä rumasta taklauksesta edellisessä kohtaamisessa, mutta lopputulos on aika nolo. Pientä painia ja molemmat suihkuun. Paskat säännöt.


Olen pitkään ollut sitä mieltä, että tappeluista 5min, törkeistä taklauksista kovempia tuomioita. Taklauksissa loukkaantuu usein, tappeluissa harvemmin.

Mutta eiköhän tämä "Case Karalahti" ole paketissa, tämän jälkeen Jergusta ei muistutella IFK:n puolelta ainakaan, ellei sitten telo lisää.

Ps. Melart on kehittynyt viimekaudesta, ja tällä hetkellä menisi monen joukkueen aloituskokoonpanoon helposti.
 

aCoustiC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
jaaha, se oli sitten siinä.... ja uutta matoa koukkuun. Tekis orava ny jotain peliliikkeitä kun ei ukkoja kiinnosta
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa Kojo! Antaa muiden joukkueiden kannattajien kitistä aivan niin paljon kuin huvittaa, sehän on vain plussaa. Olin kuin ällikällä lyöty, kun Melart nyki Jeren hippasille. Siis todella hienoa reagointia Nokalta, sanokoon muut mitä hyvänsä.

Tämä ''nouto'' on sitä perimmäistä HIFK:laisuutta kuin voi vaan olla. Kenellekään ei anneta erikoiskohtelua ja kaikkien tulee olla varpaillaan, hienoa!

Jere on kautta aikain suosikki HIFK-pelaajani ja oli tietyllä tapaa sääli nähdä kaverin ensi esiintyminen Nordiksella väärä paita päällä päättyvän tuolla tavalla, mutta sitten taas toisaalta olihan tuo tietyllä tapaa se paras tapa debytoida vieraalla paidalla oikeassa kotihallissaan. Kiitokset Jerelle hienosta eleestä HIFK:n fanikatsomoa kohden, tack.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blues-fanit on hiljalleen muuttumassa Matikaisen esimerkistä kitisijöiksi. Jos Blues häviää, niin komediaa on luvassa Sparta-päällikön avautuessa.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Toi on totta, mutta Matikainen on itse mahdollistanut tuon kokoonpanoilla. Kudroc yritti noutaa IFK:lta toisen pakin ulos, kun Kanki oli jo lähtenyt niin Wärn meni väliin lopputuloksena se, että Wärn lensi ulos, eikä pakki. Jos siellä olisi Bluesilla bodyguard jäällä niin Jere ei lähtisi heti matsin alussa ulos.

Uskon, että Jere halusi ottaa tämän matsin. Nordiksella tuskin olisi halunut joutua tilanteeseen, jossa telottuaan Järvisen, ei maksaa siitä langetettua hintaa, vaan piiloutuu jonkun bodyguardin taakse.

Matikainenkin tajuaa nämä asiat ja tässä vaiheessa kautta kunnia on yksittäistä otteluvoittoa tärkeämpää.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
On aika kohtuutonta, että oululaisturkulainen spede saa käskyttää jonkun nobodyn hakemaan yhden vastustajan parhaista pelaajista pois matsin alkuhetkillä.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tämä sen takia, että Blues ja Matikainen ovat itse SM-Liigan pahin noutaja Lodtedeineen. Mieleen muistuu mm. yksi Lostedt-Pikkarainen episodi joka lähti liikkeelle kun peliä oli pelattu sekuntti. Lostedt oli silloin aloituksessa ykkösen laidassa...

Voi jumalauta Ilves! Älkää nyt jumankauta ottako niitä jäähyjä vaan luistelkaa luistelkaa luistelkaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös