Otteluseuranta SM-liiga ti 12.10.2010.

  • 80 204
  • 271

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Atte Engren kuulostaa Auran Aaltojen haastattelussa täysin lyödyltä. "Se on vähän kun mistään ei tule mitään." Ja todella surullisella äänelle.

Ala vetää Heikki.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksen voitossa huomionarvoista on se, että kolmessa maalissa pääsi pisteille neljä tulokaspelaajaa: Kantola, Sointu, Tuominen ja Keränen, eikä Raskia ja Myttystäkään voi vanhoiksi haukkua. Hyvin tuntuu nuorten itseluottamus riittävän.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Voi vittu että osaa kaikki kääntyä sitten Kärppiä vastaan. Olikohan Mikkolan korkea maila vielä kaiken lisäksi Kerhon pelaajan mailannoston seurausta? Huonompaa tuuria saa hakea.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkohan millään kiekkokierroksella ollut näin pientä katsojakeskiarvoa?
TPS-Ilves 4027
HPK-Kärpät 2808
Kalpa-Ässät 3128
Tappara-Lukko 3991
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koivisto näytti olevan aika hiilenä HPK:n voittomaalin jälkeen. Varmaan raivosi omille pakeille, kun eivät siivonneet reboundia. Ei siitä maalista mitään laitonta ainakaan löytynyt suurennuslasillakaan.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Milloin se ei olisi yössä?...

Nykyisin AINA!!! Joskun 90-luvulla se vielä oli ihan tapahtumissa mukana pysyvä ja asiallinen selostaja, nyt miehellä ikää jo vissiin sen verran, että höperö mikä höperö...hävettää koko selostaja

...Onko kyseessä muuten KalPan lehdistötilaisuuden pitäjä, se lyhyt Seppo Taalasmaan näköinen ukkeli?
Juurikin hän!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tapparalle ei millään pahalla, mutta alle 4000 katsojaa on pieni kun vertaa, että tappara on 4/tai siis oli enne peliä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No olisitko itse tyynenä, jos jatkoaika vaihtuu nollaksi pisteeksi viime hetkillä?

Sitä siis tarkoitin, että lähti jonnekin/joillekin mussuttamaan, mutta hidastukset katkesivat juuri niin, ettei nähnyt minne.
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Tuomarien ansiosta Ässät sai voittomaalin. Kiitos taas Sm-liiga!
Ei siis sillä että tuomareihin oltais kaaduttu. Taas.

Tuomarien ansiosta?

Ensimmäinen jäähy: Kilpeläinen ajetaan kylmäksi kiekon sulkemisen jälkeen.
Toinen jäähy: Normio karkaa läpiajoon, josta täysin selkee kahva kainaloon.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Tuomarien ansiosta?

Ensimmäinen jäähy: Kilpeläinen ajetaan kylmäksi kiekon sulkemisen jälkeen.
Toinen jäähy: Normio karkaa läpiajoon, josta täysin selkee kahva kainaloon.

Ettei vaan olisi kuitenkin Syväsalmi heittänyt kiekkoa katsomoon, tuossa jälkimmäisessä jäähyssä.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mopo keulii nahkarotsihitsareilla nyt kuten SuippoIiroilla viime syksynä, mutta kattellaampa keväämmällä.

Kattellaanko teitä? :DD Ei vaan. Otetaan nyt ilo irti ku Satakunta pärjää. Mitä turhia maalaamaan piruja seinille.
 

Susilogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Philadelphia Flyers, sympatiat Kärpille.
Tuomarien ansiosta?

Ensimmäinen jäähy: Kilpeläinen ajetaan kylmäksi kiekon sulkemisen jälkeen.
Toinen jäähy: Normio karkaa läpiajoon, josta täysin selkee kahva kainaloon.
Kyllä olisi minun mielestäni pitänyt Kilpeläisellekkin antaa jäähy tuosta sulkemisesta. Eikös Kipe ollut jo yli sallitun sulkemisrajan. Näin ainakin minun silmiini.
Lisäksi aivan naurettavaa. Veska pitää kiekkoa lavassaan, aivan viime hetkillä hyppää kiekon päälle ja sulkee sen jolloin Pakarisella ei olisi ollu muuta mahdollisuutta kuin hypätä yli voltin heittäen. Nyt onnistui vähäsen väistämään että vain polvi hipaisi Kilpeläisen maskia ja eikös Eero-poika itke jään pinassa tunti kaupalla että iso paha poika törkkäs mun maskia kun itse olen menossa siniviivalla.
 

ileis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä olisi minun mielestäni pitänyt Kilpeläisellekkin antaa jäähy tuosta sulkemisesta. Eikös Kipe ollut jo yli sallitun sulkemisrajan. Näin ainakin minun silmiini.

Ei ollut kyllä TV:stä nähtynä yli. Rajana ovat ne lähempänä keskialuetta olevat "viikset" ja Kilpeläinen sulki kiekon mielestäni jopa hieman b-pisteen alapuolella. Montaa hidastusta en kyllä nähnyt, joten en väitä tämän olevan mikään absoluuttinen totuus.

Lisäksi aivan naurettavaa. Veska pitää kiekkoa lavassaan, aivan viime hetkillä hyppää kiekon päälle ja sulkee sen jolloin Pakarisella ei olisi ollu muuta mahdollisuutta kuin hypätä yli voltin heittäen.

Eiköhän tuon törmäyksen lopulta aiheuttanut se Pakarisen kompurointi siinä hieman ennen törmäystä. Eli varmasti ei tahallaan törmännyt, mutta horjahti, eikä kyennyt enää väistämään. Törmäyksissä maalivahdin kanssa vain tuppaa tulemaan jäähy, vaikka pientä kompuroitia ja tahattomuuttakin olisi ollut.

Nyt onnistui vähäsen väistämään että vain polvi hipaisi Kilpeläisen maskia ja eikös Eero-poika itke jään pinassa tunti kaupalla että iso paha poika törkkäs mun maskia kun itse olen menossa siniviivalla.

Tämä menee jo lapselliseksi, koska siinä olisi voinut oikeasti käydä huonomminkin. Uskallan väittää ettei filmannut ja saattoipa oikeasti hetken päässä jopa humista.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nyt onnistui vähäsen väistämään että vain polvi hipaisi Kilpeläisen maskia ja eikös Eero-poika itke jään pinassa tunti kaupalla että iso paha poika törkkäs mun maskia kun itse olen menossa siniviivalla.

Näihin ei ehkä pitäisi vastata, mutta tehdään niin nyt kuitenkin.

Kokemusta ei ole jääkiekon puolelta, mutta jo salibandyssä, missä vauhdit ovat pienemmät, tuntuu outoa huimausta hetken aikaa, kun joku on törmännyt päähän. Jääkiekossa maski on varmasti kestävämpää tekoa, mutta vauhdit paljon isommat. Uskon, että saattaa tuntua oikeasti.

Tahallisuuteen en ota kantaa peliä näkemättä. Onneksi nyt kuitenkaan KalPa ei aiheuttanut sairaslomaa toisessa pelissä peräkkäin, vaan AUK:n purukalusto pysyi ruodussaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös