LAAMANEN 3-2!
Oho, Jokrufani huutaa kuin viimeistä päivää. Mikäs nyt? Vaihdatkos narrin ritariin :)
LAAMANEN 3-2!
Mopo keulii nahkarotsihitsareilla nyt kuten SuippoIiroilla viime syksynä, mutta kattellaampa keväämmällä.Hola! Neljäs voitto putkeen ja kakkospaikka, maistuu. Lauantaina suippoIiroa turpaan!
Näädät hävis. JES!Oho, Jokrufani huutaa kuin viimeistä päivää. Mikäs nyt? Vaihdatkos narrin ritariin :)
Loistavaa hpk!! Tasavallassa kaikki hyvin kun näädät häviää ;)
Koivisto näytti olevan aika hiilenä HPK:n voittomaalin jälkeen.
Milloin se ei olisi yössä?...
Juurikin hän!...Onko kyseessä muuten KalPan lehdistötilaisuuden pitäjä, se lyhyt Seppo Taalasmaan näköinen ukkeli?
No olisitko itse tyynenä, jos jatkoaika vaihtuu nollaksi pisteeksi viime hetkillä?
Tuomarien ansiosta Ässät sai voittomaalin. Kiitos taas Sm-liiga!
Ei siis sillä että tuomareihin oltais kaaduttu. Taas.
Sitä siis tarkoitin, että lähti jonnekin/joillekin mussuttamaan, mutta hidastukset katkesivat juuri niin, ettei nähnyt minne.
Tuomarien ansiosta?
Ensimmäinen jäähy: Kilpeläinen ajetaan kylmäksi kiekon sulkemisen jälkeen.
Toinen jäähy: Normio karkaa läpiajoon, josta täysin selkee kahva kainaloon.
Mopo keulii nahkarotsihitsareilla nyt kuten SuippoIiroilla viime syksynä, mutta kattellaampa keväämmällä.
Kyllä olisi minun mielestäni pitänyt Kilpeläisellekkin antaa jäähy tuosta sulkemisesta. Eikös Kipe ollut jo yli sallitun sulkemisrajan. Näin ainakin minun silmiini.Tuomarien ansiosta?
Ensimmäinen jäähy: Kilpeläinen ajetaan kylmäksi kiekon sulkemisen jälkeen.
Toinen jäähy: Normio karkaa läpiajoon, josta täysin selkee kahva kainaloon.
Kyllä olisi minun mielestäni pitänyt Kilpeläisellekkin antaa jäähy tuosta sulkemisesta. Eikös Kipe ollut jo yli sallitun sulkemisrajan. Näin ainakin minun silmiini.
Lisäksi aivan naurettavaa. Veska pitää kiekkoa lavassaan, aivan viime hetkillä hyppää kiekon päälle ja sulkee sen jolloin Pakarisella ei olisi ollu muuta mahdollisuutta kuin hypätä yli voltin heittäen.
Nyt onnistui vähäsen väistämään että vain polvi hipaisi Kilpeläisen maskia ja eikös Eero-poika itke jään pinassa tunti kaupalla että iso paha poika törkkäs mun maskia kun itse olen menossa siniviivalla.
Nyt onnistui vähäsen väistämään että vain polvi hipaisi Kilpeläisen maskia ja eikös Eero-poika itke jään pinassa tunti kaupalla että iso paha poika törkkäs mun maskia kun itse olen menossa siniviivalla.