Otteluseuranta SM-liiga Ti 10.3.2009 (+ A-juniorit)

• 75 021
  • 359

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tasaisissa merkeissä on kyllä menty Raumalla. Maalit kolmen erän jälkeen 2-2 ja torjunnat 33-34. Taitaa olla jäähytkin melkein tasan lukuunottamatta tuota Nabokovin isoa rangaistusta.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
terveissi hallilta! Yleisoa on yli 2000, vapaa lippuja jaettu urakalla. Aika sekasta peliä, Lukolle ei maistu yv. Topo on kentan paras, Lukolta Clarke.

Haataja syoksyi kiekon eteen. Ajatella.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Meneepä jännäksi viimeisen jaossa olevan puolivälieräpaikan kohtalon ratkaisu. Jos Ilves tämän hoitaa, niin odottelen vesi kielellä P.Sihvosen analyysejä ensin Sheddenin tempusta ja heti perään Saken tempauksesta.

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Ai niin, Alpo haukkui tuomarit.
Mutta se ei ylitä uutiskynnystä enää missään mediassa ikinä.

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
olen sitä mieltä, että pelicansilla on paremmat edellytykset voittaa blues, joten pelicans sais voittaa tän peli!

Loistava perustelu! Nimenomaan kunhan Blues lähtee mahdollisimman aikaisin lauluun niin moni on tyytyväinen. Mutta itse olen jotenkin Ipan puolella, Platt on vaan niin kova + maalilaulu on kiva.

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
olen sitä mieltä, että pelicansilla on paremmat edellytykset voittaa blues, joten pelicans sais voittaa tän peli!

Haha! Kaikissa kolmessa pelissä kiekko pomppinut jätkien lavassa niin perkeleesti, että Pelsut ei saisi voittaa ketään. Niin surkeeta!

Paras esimerkki Kauppilan namupassi omalla alueella Määttäselle, mutta ei kelpaa. Lopussa Jalvannilla kuset housuu ja menettää helposti kiekon. KYllä toi kaipais yhtä Jussi-Anttia...

Täytyy kyllä kehua Anttilaa. Loistavasti käyttää kokoa hyväkseen. Ilveksen ongelma on surkeista kulmista tulevat vedot.

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa-a, pitäisköhön tässä olla Lukon vai SaiPan puolella.. Tietyllä tapaa olisi hyvä jos sarja venyisi ja Lukko häviäisi vasta seuraavassa pelissä.
No, toivotaan silti SaiPan voittoa.

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
Mulle oikeastaan ihan sama meneekö ipa vai pussinokat tuosta jatkoon. Kolme tiukkaa vääntöä kuitenkin takana ja hyvin levännyt Blues vastassa, joten ihmeitä saa tapahtua jos siitä vielä eteenpäin menisi.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loistava perustelu! Nimenomaan kunhan Blues lähtee mahdollisimman aikaisin lauluun niin moni on tyytyväinen. Mutta itse olen jotenkin Ipan puolella, Platt on vaan niin kova + maalilaulu on kiva.

Komppaan täysin tätä. Olen itwse sen puolella, kumpi ansaitsee pelaamalla paikkansa jatkossa ja pari Ilves-Pelicans matsia canalilta putkeen seuranneena, olen todella aidosti pahoillani, jos Pelicans menee tuolla paskalla jatkoon. Oikein mini-Jokerit tämän sarjan perusteella pelityyliltään!

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sillä on vielä flunssakin. Ihan koskettavaa asiaa Tapparan pelistä ja Saarisesta tällä kertaa. Eli Tappara pelasi Saariselle, jolle toivotettiin voimia henkilökohtaiseen taisteluun.

Mitä? Hiitelällä flunssa? :O Taitaa olla Johan Lindiakin nuhaisempi mies.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolle jäähy. Jokohan heti helähtää?

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Nevalainen tarjoilee Saipalle mahdollisuutta ratkaista ottelu pistämällä kiekon katsomoon.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jos oikein tilastoja muistan niin taitaa olla yhdeksäs kerta kun ottelusarjaa lähdetään ratkaisemaan kerrasta poikki -jatkoajalla. Toisen kerran "sääleissä", edellinen Bluesin ja JYPin välillä kolme vuotta sitten.

Saisivat nyt edes jonkinnäköisen ratkaisun tohon vääntöön. Tässä on saatu jo ihan tarpeeksi kauan odotella vastustajaa puolivälieriin. Ihan sama kumpi tulee vastaan. Ylimielinen Blues kannattaja odottelee jo välieriä TPS:aa vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy