Taskulamppu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Paljastanko nyt tyhmyyteni, mutta kuka vei kultaa? Granlund?
IFK?
Meneepä jännäksi viimeisen jaossa olevan puolivälieräpaikan kohtalon ratkaisu. Jos Ilves tämän hoitaa, niin odottelen vesi kielellä P.Sihvosen analyysejä ensin Sheddenin tempusta ja heti perään Saken tempauksesta.
olen sitä mieltä, että pelicansilla on paremmat edellytykset voittaa blues, joten pelicans sais voittaa tän peli!
olen sitä mieltä, että pelicansilla on paremmat edellytykset voittaa blues, joten pelicans sais voittaa tän peli!
Mitäs Hiitelällä on tällä kertaa sanottavana? En kestä sen ääntä muutenkaan joten pakko jättää kuuntelematta..Voi voi... tätä Hiitelää... voi voi.
Mitäs Hiitelällä on tällä kertaa sanottavana? En kestä sen ääntä muutenkaan joten pakko jättää kuuntelematta..
Loistava perustelu! Nimenomaan kunhan Blues lähtee mahdollisimman aikaisin lauluun niin moni on tyytyväinen. Mutta itse olen jotenkin Ipan puolella, Platt on vaan niin kova + maalilaulu on kiva.
Sillä on vielä flunssakin. Ihan koskettavaa asiaa Tapparan pelistä ja Saarisesta tällä kertaa. Eli Tappara pelasi Saariselle, jolle toivotettiin voimia henkilökohtaiseen taisteluun.
Saisivat nyt edes jonkinnäköisen ratkaisun tohon vääntöön. Tässä on saatu jo ihan tarpeeksi kauan odotella vastustajaa puolivälieriin. Ihan sama kumpi tulee vastaan. Ylimielinen Blues kannattaja odottelee jo välieriä TPS:aa vastaan.