Tuplahuuru
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalapa
Yleltä tulee kiekkokierros netistä. Muut pelit ovat jo loppuneet, joten selostetaan vain KalPa-Lukkoa...
Ottohan tuon maalin voi omaan piikkiinsä ottaa.Ei toimi Ramona netin kautta ei. Jännä peli Kuopiossa kyllä. Lukko nousi odotusteni mukaisesti kolmannessa erässä johtoonkin, mutta pari minuuttia ennen loppua sitten ryssittiin Salminen kolmannen kerran ottelussa läpiajoon. Tällä kertaa dominaattori sitten jo onnistui, vaikkei koko sarjassa ole vielä kertaakaan lukuisista läpiajoistaan osunut. Keitä olivat nuo Lukon turoilijapakit, jotka olivat kentällä maalin syntyessä?
Ensimmäinen jatkoerä taisi olla maaliton ja toiseen lähdetään. Hauskana yksityiskohtana Urholla jo mainostettiin välieriä, joissa Lukko saa vastaansa joko Jokerit tai IFK:n. Toivottavasti osaavat ennustaa siellä...
Edit. Rantanen on selostuksen perusteella kolmen hyvän matsin jälkeen taas enemmän tai vähemmän pulassa jatkuvasti. Toki miehelle sovitettiin yhdessä vaihdossa peräti kahteen kertaan ratkaisijan viittaa maalin muodossa, muttei sekään kelvannut. Havainnot siis ensimmäistä kertaa tässä sarjassa pelkän radion perusteella.
Ei kuulu täällä Jyväskylässä. Töitten takia joutuu reissaan paljon ja nyt osu Jyskälän reissu täksi päiväksi. Vidu ku olis edes saanu tarpeeksi vapaata aikaa ni olis menny kattoon paikan päälle, mutta ei ni ei.
On kyllä yksi parhaista mitä ite tiedän.
YLE Areenan nettiselostus keskittyy KalPa-Lukko -peliin, kun muut pelit ovat jo päättyneet. Ei mikään kaksinen selostaja, mutta voittaa Juntusen eikä tarvitse Lukon hehkutusta kuunnella.
Myös Kainuu ilmoittaa Ramonan kyykähtäneen. Ja samantien Ramona ilmoittaa nettiradioin jälleen toimivan.
Mitä helvettiä sinä Nepalissa teet?
Töissä olen täällä, jo kuudetta kuukautta. Sähkökatkot 14h/päivässä, joten vähän haastetta koneen kanssa toimia.
Töissä olen täällä, jo kuudetta kuukautta. Sähkökatkot 14h/päivässä, joten vähän haastetta koneen kanssa toimia.
Huhhuh tuo Ramonan selostaja on huikea, mutta selostaa niin kovalla tahdilla että ei mun pumppu kestä!!
Huhhuh tuo Ramonan selostaja on huikea, mutta selostaa niin kovalla tahdilla että ei mun pumppu kestä!!