Otteluseuranta SM-liiga pe 22.2.2013

  • 78 880
  • 346

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heh itse asiassa puhdas taklaus ja kyynerpää nousee vasta kontaktin jälkeen. Ainakin näin omaan silmään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvä ja tunnelmallinen peli Porissa!
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Korhonen törmää maalin takaa työpaikalleen palaavaan Kilpeläiseen ja taitaa tappaa Ilveksen mahdollisuudet kiriä tasoihin.
Olen sitä mieltä, että harmittomia törmäyksiä veskarin kanssa ei pitäisi viheltää, mutta toisaalta kun ne vihelletään poikkeuksetta, niin on myös hemmetin typerää leikata läheltä veskaa.

Jokerit näköjään mieluummin 6-4 kuin 5-3 yv. Ja Tuokkola poraa, onko mikään jäähy ollut tänään OK hänelle?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vauhkonen vetää ylärimaan. Lähellä oli tasoitus....
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tama on hauska tama Saipan radioselostaja. Mutta ei mua hairitse. Ja Saipan tasoitusta odotetaan. Tolppalaukaus jopa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Helsingissä on vedetty lopussa tiukkaa vihellyslinjaa, mutta pakko kritisoida hieman kahta viimeisintä jäähyä. Kummassakaan tilanteessa ei olisi hidastusten perusteella tarvinnut tuomareiden ottaa näin suurta roolia ottelun lopullisena ratkaisijana.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole SaiPalla mitään hätää kymppipaikan varmistamisessa jos jatkossakin pelataan näin. Tosin sillä erotuksella että paikoista tehdään maalit.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisko Kivi aikalisän paikka? Sais vähän tota katki tota rynnistystä...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onneksi Vauhkonen ei ole parempi maalintekijä, ensin ylärimaan ja muutama kymmenen sekuntia ja tyhjistä ylitse. :)
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Ei olis väärin jos Saipa tasoittas. Huomenna saa pata tukkaan, niin purjeessa ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös