Otteluseuranta SM-liiga La 21.3, puolivälierät + playout

  • 103 365
  • 356

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Taas alivoimalle. Ei Jyväskylässä voi näemmä saada tasaisesti jäähyjä kotijoukkueen kanssa.

Miksi pitäisi? Tämähän tässä liigassa noin niinku yleensä on viime vuosina vituttanut, että ne jäähyt pitää saada tasan tapahtui kentällä mitä tahansa.

Kyllähän se Jyp kenttäpelissä tuntuis olevan niskan päällä kotonaan. Teidän pitää ne vastahyökkäykset päättää maaliin.

Onpa rauhallista, kun Kivinen/ Soranen ei ole paikalla.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salakilla 36 torjuntaa kahdessa erässä ja Tuokkolalla 16. Kuka pitää Tepsiä pelissä mukana?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sanokaa mun sanoneen, että Jyppi sai tuosta tasoituksesta kyllä hirveät itsetunnonnostatukset. Ne jyrää meitin kolmannessa, melkein voisin vetoa lyödä. Tai olen lähestulkoon valmis syömään hatullisen sitä ihteään.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Veikkauksia, montako torjuntaa Salakille kolmanteen erään? 18+18+x. Samanlaiset lähtökohdat viimeiseen erään kuin edellisellä kerralla Jyväskylässä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Saatana Tuokkola, missä maalit?! Vai voiko joka helvetin kotipelissä vedellä vastustajan kassaria kohti ~50 vetoa ja jos omiin menee yksi-kaksi maalia, niin osoittaa syyttävällä sormella juuri maalivahtia?
 

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi pitäisi? Tämähän tässä liigassa noin niinku yleensä on viime vuosina vituttanut, että ne jäähyt pitää saada tasan tapahtui kentällä mitä tahansa.

Hei mä olen aivan samaa mieltä kanssasi tuosta. Normaalisti menee juuri noin kuin itse sanoit, että niitä tasoitetaan, mutta älkää lopettako sitä periaatetta Tepsin kustannuksella :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sanokaa mun sanoneen, että Jyppi sai tuosta tasoituksesta kyllä hirveät itsetunnonnostatukset. Ne jyrää meitin kolmannessa, melkein voisin vetoa lyödä. Tai olen lähestulkoon valmis syömään hatullisen sitä ihteään.

Niin niin, ainahan sinä.

Vähiin käy HPK:n aika play-offeissa. Saa nähdä rimpuileeko jatkoerään asti vai jääkö se tähän 20 minuuttiin. Pariin kertaan HPK:lla ollut oma hetkensä, niitä ei ole hyödynnetty riittävästi.
 

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy myöntää, että usko on kovalla kolmanteen mennessä. Jostain pitäisi raapia maali tai kaksi ja vastustaja pitää samalla nollilla. Vahalahdella oli se kuuluisa ratkaisun paikka erän alussa, kun sai läpiajon. No ei se varmaan ratkaissut olisi, mutta näistä harvoista tarttis ryöstöretkillä onnistua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt olis sitten Kerhon aika pelaamaan tosissaan. Tässähän meinaa alkaa jännittää saatana.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vähiin käy HPK:n aika play-offeissa. Saa nähdä rimpuileeko jatkoerään asti vai jääkö se tähän 20 minuuttiin.

Ha! Siellä ainakin luottoa omiin löytyy! Teksti-tv väittää, että tilanne Hlinnassa olisi 1-1 ja erä peliä jäljellä. GO HPK ja opetakkaa savolaisille piirun verran nöyryyttä, vaikka sitten yhden lisäottelun muodossa!
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
TONI KOIVISTO -> 1-2 KÄRPILLE !!!!

Edit: mahtavaa meteliä Kärppäfaneilta Jaffalassa !
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuulostaa aika oudolta, vai onko sm-liigassa normaalikin tapa että joukkueet syövät vieraspeleissä vastustajan tarjoamat ruuat?

Kyllähän tuo tapana on ollut, että kotijoukkueet tarjoavat ruoan vieraille.

Ja Koivisto pukkaa Narreja lomille!! 1-2 Kärpille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös