El Crushero
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Eisbären Berlin, Kühnhackl
Espoo on lyöty! Niin joukkueena kuin faniryhmänäkin!
Kuitattaisiin varmasti, mutta IFK vetää yleensä hameen päälle näissä tilanteissa. Näistä sitten napsuu rangaistuksia liigalta, joten...
Ja teillä nuo osataan erityisen hyvin?Höpö, höpö. Blues ei vain osaa - ei noutamista, taklausten vastaanottamista ja saatikka ehjänä pysymistä.
Oma vika, että suoristaa selän kuultuaan tuomarin vihellyksen ja sitten joutuu taklatuksi? Onneksi Koposella oli jo hiukan varaa vähätellä asiaa, kun ei sattunut pahemmin. Ja sanoi mutten, että tuomarit näkivät asian 2+10 min arvoiseksi. Ei itse sanonut tuomion menneen oikein.Koponen sanoi: "Oma vika, tuomio oikein".
... että se siitä meuhkaamisesta....lol
Ja teillä nuo osataan erityisen hyvin?
Ja teillä nuo osataan erityisen hyvin?
Eikö Ape ole Ässien mukana Tampereella?
Melart nouti hyvin Bluesin tärkeän lenkin viime pelissä ja siihen päälle Lostedt nouti itsensä.
Miten Pesonen on ollut niin näkymätön tänään? Ja Loppikin sai vasta kauden avausmaalin, vaisua.Melart nouti hyvin Bluesin tärkeän lenkin viime pelissä ja siihen päälle Lostedt nouti itsensä.
Oma vika, että suoristaa selän kuultuaan tuomarin vihellyksen ja sitten joutuu taklatuksi? Onneksi Koposella oli jo hiukan varaa vähätellä asiaa, kun ei sattunut pahemmin. Ja sanoi mutten, että tuomarit näkivät asian 2+10 min arvoiseksi. Ei itse sanonut tuomion menneen oikein.
Kuitattaisiin varmasti, mutta IFK vetää yleensä hameen päälle näissä tilanteissa. Näistä sitten napsuu rangaistuksia liigalta Bluesille, joten...
Ikävä tulee Siklenkaa. Hauhtonen(poliisi vai positeevi). Ajaa selkään...
...Tietyt jutut pitää ymmärtää tässäkin lajissa.
Höpö, höpö. Blues ei vain osaa - ei noutamista, taklausten vastaanottamista ja saatikka ehjänä pysymistä.
Ei itse sanonut tuomion menneen oikein.