Heh, pidä tuo (peukku)Toivotaan ettei kukaan 1 kentästä ole ehjänä tämän pelin jälkeen... tuomarien avulla voittavat kusipäät saavat mun puolesta päättää kautensa myös, vaikka sitten joukkomyllyn seurauksena..
Heh, pidä tuo (peukku)Toivotaan ettei kukaan 1 kentästä ole ehjänä tämän pelin jälkeen... tuomarien avulla voittavat kusipäät saavat mun puolesta päättää kautensa myös, vaikka sitten joukkomyllyn seurauksena..
Pelirangaistuksia... Toivottavasti Ling jää kuitenkin matkalle, anteeksiantamaton perseily.
JYP jatkaa jäähyilyä.. Nyt prkl se ylivoimahäkki!
Jaahas samassa ajassa myös Kiprulle jäähy.. se siitä sitten..
Ahaa. Että tuomari keihästi mailalla jne ?
Tää Megan selostaja on varmaan paskinikinämissään, no ihan taattua Rönn tasoa.
Hyvä yritys kuitenkin.
Megan selostajan mukaan toisinpäin.
Jahas, mitäs muutoksia siellä Dufvman on oikein väsännyt ?
Joko Pesos Harri on päässyt Jaken ja Pilen rinnalle ykköseen?
Toivotaan ettei kukaan 1 kentästä ole ehjänä tämän pelin jälkeen... tuomarien avulla voittavat kusipäät saavat mun puolesta päättää kautensa myös, vaikka sitten joukkomyllyn seurauksena..
Toivotaan ettei kukaan 1 kentästä ole ehjänä tämän pelin jälkeen... tuomarien avulla voittavat kusipäät saavat mun puolesta päättää kautensa myös, vaikka sitten joukkomyllyn seurauksena..
Saarenheimo tekee Lukolle 0-1!
Eli kannatti ihan selvästi ajaa. Eipä voi syyttää, että olisi typerästi tehty KalPan toimesta.Ja taas ajellaan Lassilaa. Jotenkin ei yllätä. Empä olisi ennen sarjaa Kalpasta uskonut.
edit. Ja kotituomarit näyttävät taas mistä kana pissii, Kalpalle tilanteesta yv.
Hurri-Andersson 4-1. Good night.
Noh, ei näillä tuomareilla voi voittaa.