Noilla peliajoilla ja molemmille ekat liigamaalit.. Hieno suoritus! Onnittelut!
Pieni tarkennus että Palolalle tuo oli uran toinen maali. Eka tuli aikaisemmin tällä kaudella.
Noilla peliajoilla ja molemmille ekat liigamaalit.. Hieno suoritus! Onnittelut!
Eero Elo ja Olli Palolla pelasi kyllä telkkaripelissä aika huikeen pelin. Peliajat pojilla; Palola 11.20 ja Elolla 9.20. Noilla peliajoilla ja molemmille ekat liigamaalit.. Hieno suoritus! Onnittelut!
Olihan tuo Elon laukaus tarkka ja aikas kovakin, mutta perinteinen kaaliperhonen mitä näiltä suomijunnuilta näkee. Hidastuksesta voi sen kattoo.
Olihan tuo Elon laukaus tarkka ja aikas kovakin, mutta perinteinen kaaliperhonen mitä näiltä suomijunnuilta näkee. Hidastuksesta voi sen kattoo.
Mitä helvettiä tuo Riksman mietti tuossa tilanteessa. Peli 3-1 ja vastustajalle tulossa jäähy. Ei jumalauta.
Mitä helvettiä tuo Riksman mietti tuossa tilanteessa. Peli 3-1 ja vastustajalle tulossa jäähy. Ei jumalauta.
Hieno voitto! Hyvä Jokerit! Eipä nuo pelirangaistustilanteet näyttänyt lainkaan radioselostajan kuvaamilta oikeusmurhilta Urheilukanavan kuvissa. Nyt näyttää kyllä hyvältä tilanne, viiden voiton putki. Edellisestä vastaavasta onkin aikaa. Teki kyllä ketjuvaihdokset terää tuolle Jokerien pelille. Mahtavaa!
Hienosti meinas Juuso kuolla kun maila osu Normioon!
Jos tää on huvittavaa itkua niin sitten on, mun mielestä raumalaiskoukut meni läpi ja me saatiin turhia jäähyjä oudoista syistä. Värilasit kuuluu olla päässä, mutta mun mielestä tuo on melko objektiivinen näkemys tosta pelistä.
Mietti varmaan sen verran, että päätti laittaa Näätää käkättimeen. Veskareilla pitää olla luonnetta ja hyvä että sellaisia kassareita meidän liigasta löytyy. Yleisesti ottaenhan suomalaiset veskarit tyytyy kääntämään toisen posken, jos kenttäpelaaja ajelee päin...
Joo no voihan sen kaverin vaikka tappaa. Ei vaan kovin joukkueen eteen pelaamista. Kai se 3-1 johto oli sitten niin varma, että voi heilua itsensä suihkuun.
Ylläri jylläri että huomenna muut jengit (jotka tänään pelas) pelaa paitsi Kärpät ja Jokerit :)
Tais Normion maila nousta Riskmanin omasta mailasta Juusoa päähän / ylävartalon alueelle.
Onhan niillä hyvä kakkosveskari, joten mitä sitä suotta lähteä jarruttelemaan, jos aihetta kuitille on? Ihan turhaa jeesustelua tuollainen...
Pelin nähneenä voinen yhtyä tuohon aika lailla samoin sanoin. Jotenkin valitettavaa, että ammattilaisliigassa voidaan samassa ottelussa kahta eri joukkuetta kohdella näin eri tavoin.Jos tää on huvittavaa itkua niin sitten on, mun mielestä raumalaiskoukut meni läpi ja me saatiin turhia jäähyjä oudoista syistä. Värilasit kuuluu olla päässä, mutta mun mielestä tuo on melko objektiivinen näkemys tosta pelistä.