Otteluseuranta SM-liiga 15.1.2009

• 60 377
  • 225
Et sä mikään pessimisti ole. IFK ei voita tänä iltana, peliä on vielä 2 erää jäljellä.

Voittaa. Olen oraakkeli.

Kärpät pelannee huonon pelin jo siitä syystä, että tiistaina kaatui SaiPa ja katseet on jo lauantain kotipelissä. Sikäli yllättävää, koska Kärpät on ollut suht hyvä pilaamaan toisten juhlaotteluita. Kankaanperälle tulee vissiin 500 täyteen?

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
SaiPa pelannut ilmeisesti melko hyvän erän Hakametsessä. 0-1 tilanteen lisäksi maalivahtien torjunnat antavat hyvää osviittaa siitä, missä päässä ensimmäisen erän aikana pyörittiin. Lehto 13 & Tarkki 3.

Tarvainenkin saanut hyvän viireen päälle, kun sai Immosen viereleen. Vasta muutama kaksiminuuttinen Jussin tilillä.

ps. Koskinen tehnyt kauden neljästä maalistaan kolme Tapparan verkkoon. Hyvin on purrut koira...

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko on taitanut nyt tahkota yli 154 minuuttia ilman maalia... Mutta eteenpäin on menty, tällä kertaa ensimmäisen erän jälkeen myös vastustajan sarakkeessa on nolla. Viimeksi oli jo kolme!

Koneisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jypin selostajat ihmettelivät Bluesin jäähyjä, ainakin ensimmäinen ja viimeinen jäähy tulivat kuulemma erittäin helposti. Immosen päähän kohdistunut taklaus oli kuitenkin pelkän kakkosen arvoinen.

Bergfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kousa
Sikäli yllättävää, koska Kärpät on ollut suht hyvä pilaamaan toisten juhlaotteluita. Kankaanperälle tulee vissiin 500 täyteen?

Kankaanperälle tuli 500 ottelua täyteen jo Lauantaina Porissa, mutta hänet kukitettiin vasta tänään, koska ensimmäinen kotiottelu tuon 500. ottelun jälkeen. Mutta pilaamisesta ei tarvitse huolia, että kyllä sekin peli hoidettiin hienosti vastustajille.

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
Komea byyri Kelleriltä ekassa erässä. Polkee Neljän jyppiläisen ihastellessa vieressä keskialueelta läpi - vartaloharhautus ja Tuokkola kuutamolle. Maalintekijän maali. Näyttivät siis juuri Kakkosella.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika hemmetin laiska tempoinen eka erä Hämeenlinnassa. Ihan kun kumpaakaan ei kiinnostaisi mikään. Ehkäpä toisessa erässä alkaa sitten tapahtumaan jo jotain.

Kankaanperälle tuli 500 ottelua täyteen jo Lauantaina Porissa, mutta hänet kukitettiin vasta tänään, koska ensimmäinen kotiottelu tuon 500. ottelun jälkeen.

No tuo selittääkin kaiken. Ei ole enää mitään taikaa, miksi Kärpät tänään voittaisi, ennustusteni vastaisesti :) Tai oikeammin :(

Toiveeni on hieman SaiPalainen. Kunhan ei 7 maalia tänään kolisisi omiin. Yksi pitäisi ainakin saada itse tehtyä.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Voittaa. Olen oraakkeli.

Ja mä olen Neo. Voitko kertoa minulle olenko ns. valittu.

Hyvä, että Pesonen osuu ja saa onnistumisia tehopisteiden muodossa. Saapahan miehestä sitten jotakin vaihdossa, muutakin kuin kassillisen kiekkoja.

Se jonkun ehdottama vaihtokauppa Pesonen Jyväskylään ja Viitanen ja Vaarasuo Helsinkiin kävisi minulle. Sitten vielä Walsh ja Hacker astetta parempiin ulkkareihin ja Pitkämäki Ruotsiin ja ja, sit mä heräsin.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lukko on taitanut nyt tahkota yli 154 minuuttia ilman maalia... Mutta eteenpäin on menty, tällä kertaa ensimmäisen erän jälkeen myös vastustajan sarakkeessa on nolla. Viimeksi oli jo kolme!

Eikä Saarenheimo ole vielä napannut pakollisia jäähyjään.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikä Saarenheimo ole vielä napannut pakollisia jäähyjään.

Eikä Lukolle ole vielä tullut yhtään jäähyä kiekon purkamisesta katsomoon. Se jäähy tuli vastustajalle!

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Seppänen-Alastalo on kyllä rautainen puolustajapari. Öberg pelannut ihan ok. HPK tuli maalille kyllä pari kertaa melko pahasti.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Radio Pori ja Jussi Aho huhuilee Tammisen olevan vahvoilla uudeksi TJ:ksi töpseleihin. Voi olla että on vanhakin uutinen...

Slanina

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa pelaa loppupelin viidellä puolustajalla, toivottavasti jallu ja ströbä jaksaa joka toista vaihtoa pelata.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Radio Pori ja Jussi Aho huhuilee Tammisen olevan vahvoilla uudeksi TJ:ksi töpseleihin. Voi olla että on vanhakin uutinen...

Älä viitti pelotella. Tai toisaalta, ehkä Tamminen olisi se viimeinen niitti, arkkuun. Siinä sitä olisi kunnon värisuora toimistolla miehiä jotka tykkäävät kovin puhua, mutta teot ovat nollissa.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

Koneisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei saatana noita tuomareita. Taas kuulemma "selkeä" JYP jäähy viheltämättä, Rajamäki turhautui ja tietty jäähy siitä tulee.

trap

Jäsen
Mitä vittua Henriksson & Toivola taas touhuaa? Nyt jyväskyläläisselostajien mielestä selvä jäähyn paikka JYPille ja yllättäen nämä eivät uskalla viheltää. Rajamäki turhautuu ja Bluesille jäähy. Uskomatonta puuhastelua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy