Otteluseuranta SM-liiga 10.1 2009

  • 82 550
  • 329

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taitaapi tulla Lukolle taas aika vaikea peli tästä kun KalPa pääsi iskemään ensimmäisen maalin.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
On tää kyllä metkaa, jos muilla tuo striimi kuuluu, itte oon koitellu sbs:n linkin kautta, radio jkl:n kautta radio 957:n kautta, oon urlaillu eri mediasoittimiin - ei pihaustakaan, mitään kautta, että semmonen peliratio nykyaikana.

Liigan sivujen mukaan ilmeisesti aika tasasin askelin siellä on menty, muusta ei sitten käsitystä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Salak pelaa ilmeisesti aika huikeaa peliä!
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Ilves yv:lle, Hytönen boksiin. Nyt voisi sitten kuitata.
 

-backley-

Jäsen
Suosikkijoukkue
L U K K O
Saarenheimo jäähyilee - Lukon peli takkuaa. En tiedä johtuuko jompikumpi toisestaan mutta tuo yhtälö toimi marraskuussa ainakin melko johdonmukaisesti.

Edit: Nyt rullaa Ramonakin taas netissä
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oulussa on vähän ennen pelin alkua syttynyt valonheitin palamaan, mutta saatu sammumaan nopeasti. Tämä tuli silmiini kun tilannehuone.fi:ssä käväisin. Tässä uutinen tuosta.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Ei vittu tota meidän yv:tä. Hallilta kuultuna ihan yhtä paskaa tänää kuin viime aikoina kotonakin. Ei tarvi ihmetellä ettei verkko heilu. Toivottavasti tepsi ei ota enää jäähyjä niin ei meidän peli ainakaan siihen kaatuisi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
34.12 yv:lla 2-2. Ilmeisesti HPikkarainen.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
flegu-Hank 2-2.

e. olikin Lennu. Hank ja Hirso syöttää. Ja samalla Hacker näyttää miksi hän on tän kauden nappihankinta ulkkarina...

ei pysty sanoo mitään.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
On tää kyllä metkaa, jos muilla tuo striimi kuuluu, itte oon koitellu sbs:n linkin kautta, radio jkl:n kautta radio 957:n kautta, oon urlaillu eri mediasoittimiin - ei pihaustakaan, mitään kautta, että semmonen peliratio nykyaikana.


Itse netissä Jkl:n kautta kuuntelen. Aluksi(n.17.05) oli vaikeuksia saada kuulumaan. Kerran konekkin kaatui ja sen jälkeen onnistuin uudestaan laittamaan streemin päälle.

Malmivaara 2+10...Toivottavasti selvitään.
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
HIFK:n ylivoima toimii :o

2-2, maalintekijänä Lennart Petrell

Lisättäköön vielä, että jälleen Flegu-hirsolle syöttöpiste, ja syöttöpörssin kärjessä porskutellaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Him Kirso itkenyt itsensä kakkossyöttäjäksi molempiin maaleihin, muun löysäilyn ja lukemattomien harhasyöttöjen ohessa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ylläripylläri, että Corky onnistuu taas Ässiä vastaan. Varsinainen piikki meidän hanurissa ollut jo pitkän aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Piku taisi mennä tämän illan maalillaan jo maalipörssin kärkeen? Kukapa olisi uskonut ennen kauden alkua? En minä ainakaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös