Itse en edes tiennyt, että kiekon saa lyödä peliin veskarin polkkeen alta. No, aina oppii uutta.
Kiekkoa pelataan juuri niin kauan kun tuomarin pilli soi... ja vähän sen jälkeenkin.
Itse en edes tiennyt, että kiekon saa lyödä peliin veskarin polkkeen alta. No, aina oppii uutta.
Kiekkoa pelataan juuri niin kauan kun tuomarin pilli soi... ja vähän sen jälkeenkin.
Huikee tuo Los Angelesilainen yleisö ollut läpi kevään ja vaikuttaa, että tänään oltaisiin saatu vielä pari pykälää lisää desipelejä.
Maalin jälkeen kaikui ivalliset "marty" huudot.
EDIT: Vai huusiko maalintekijä Martinezia, joka ei mielestäni kyllä maalia tehnyt :D
Ilmeisesti kiekon saa siis lyödä maaliin myös veskarin räpsän alta?
Ainoat huudot jotka olen kuullut on Kovy sucks ja Maaartyyy...
Ei mitään erikoista kannattamista ainakaan minusta. Tai eihän tuo ole edes kannattamista.
Ainakin he tietävät, mikä on paitsio. Kai.
Ilmeisesti kiekon saa siis lyödä maaliin myös veskarin räpsän alta?
Hieno kaatuminen Quickilta :D
Kuinkahan monta kertaa kiekkoja on kauhottu maaliin maalivahdin alta. Se on yksi ja sama missa se kiekko on mikali maalivahdilla ei ole kiekkoa hallussaan. Se, oliko Brodeurilla kiekkoa hallussa, on kiistanalainen asia.
Omasta mielestani pilliin olisi voinut viheltaa aikaisemmin, mutta talla kertaa ei vihelletty.
Tarkoitatko sanoa etta Quickia ei luistimella kampattu vai kommentoitko vain kampin jalkeista kaatumista?
Ilmeisesti sitä asiaa ei voi myöskään videolta tarkistaa. Minä odotin, että olisi menty puhelimeen, sillä tuomari ei ainakaan kiekkoa nähnyt irrallaan siitä kulmasta missä hän oli.
Ja tarkoitin tosiaan tilannetta, jossa veskari sulkee räpsällään kiekon jäätä vasten. Mielestäni sellaista maalia ei pitäisi hyväksyä, kuten ei tätäkään olisi pitänyt.