Otteluseuranta (SaiPa)

  • 354 095
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Tuo oli mielestäni tuolta "akkalaumalta" täysin ala-arvoinen suoritus, joka ei todellakaan edesauta joukkuetta. Se mitä mieltä kukin meistä on valmennuksesta, pitäisi riittää että purkaudumme tällä foorumille. Kuvitteleeko tuo kaukaan päädyn "akkalauma" että heillä olisi suurikin vaikutus parikkalasta vaikuttaa joukkueen pelaamiseen. Yleensäkkin fanilaumat on saaneet liian suuren huomion, että heidät pitäisi nostaa jollekkin hopeatarjottimelle.
Tuollaisen lakanan esittelemisestä olen aika pitkälle @Tupaukko kanssa samaa mieltä. Minun mielestäni nämä asiat pitäisi hoitaa muilla tavoilla.

Mutta mitä tulee Kaukaan päädyn porukkaan, fanilaumoihin, parikkalalaisiin ja keneen tahansa SaiPan peliin paikan päälle perseensä raahaaviin ihmisiin, niin I salute you! Minun mielestäni kaikki ottelutapahtumissa paikan päälle käyvät saa nostaa vaikka kultatarjottimelle, koska ilman tätä porukkaa ei olisi mitään muutakaan SaiPa-yhteisöä.
 

FinnPete

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Pittsburgh Penguins
En tiedä johtuuko omasta olotilasta, mutta puhuuko (huutaako mikkeihin kuuluvasti) tuo meidän joukkue enemmän kuin ennen? Vai johtuuko yleisön puuttesta? Mielestäni verrattuna aiempaan, kotijoukkue on äänekkämpi.
 

emz1

Jäsen
Ramun löysäilyä katsottiin selvästi liian pitkään. Liekö hänen sementoitu kausikorttipaikkansa ykkösketjussa aiheuttanut närää myös muissa pelaajissa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Hyvää pelaamista SaiPalta, virheitä toki joukossa mutta niin on ollut KooKoollakin - paraatipaikkoja molemmilla ja sen mitä SaiPan pakit ovat ehkä tuskailleet muilla osa-alueilla ovat he tehneet hyvää duunia maalinedustalla.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No en mä osaa olla pettynyt. Normaalisti olisin, mutta tämän kauden SaiPa on ollut usein niin paska. Nyt kuitenkin 0 päästettyä maalia liigan kuuminta tai tai ainakin yhtä kuumimmista joukkueista vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös