Ensi kausi vielä, mutta josko sitten?JES! Olemme koko ajan lähempänä tämän räpiköinnin loppumista. Vai ollaanko?
Toisen ja kolmannen erän yhteenlasketut laukaukset maalia kohti tällä hetkellä Sportille 25-4. Olisiko tämä viimein Tertsin viimeinen peli? Tuo laukaisumarginaali voisi mennä vielä läpi jos vastassa olisi Kärpät mutta ei vaan Sport.. SPORT!
Kyllä tässä kaiken paskan keskellä tulee myös mieleen oliko kapteenin valinta kuitenkaan oikea. Ollut kentällä umpisurkea ne pelit jotka pelannut ja en yksinkertaisesti osaa kuvitella minkäänlaista auktoriteettia kopissa
Tässä ei ole mitään uutta. Jo viime kaudella SaiPa sillä kovalla kokoonpanolla antoi useimmiten kaikki aloitteet vastustajalle. Tätä on ollut pari vuotta ihan saatanan hankalaa katsoa, kun hyökätään kolme kertaa erässä.Toisen ja kolmannen erän yhteenlasketut laukaukset maalia kohti tällä hetkellä Sportille 25-4. Olisiko tämä viimein Tertsin viimeinen peli? Tuo laukaisumarginaali voisi mennä vielä läpi jos vastassa olisi Kärpät mutta ei vaan Sport.. SPORT!
Mä jotenkin hykertelen ajatukselle että ollaan tultu siihen pisteeseen että SaiPa-fanit joutuvat jo hakemaan lohtua Veiterän onnistumisista. Kuvastanee varsin hyvin seuran nykytilannetta :DVeiterä sentään tasoitti. SaiPalla vielä vähän tekemistä.
Mä jotenkin hykertelen ajatukselle että ollaan tultu siihen pisteeseen että SaiPa-fanit joutuvat jo hakemaan lohtua Veiterän onnistumisista. Kuvastanee varsin hyvin seuran nykytilannetta :D
Mä jotenkin hykertelen ajatukselle että ollaan tultu siihen pisteeseen että SaiPa-fanit joutuvat jo hakemaan lohtua Veiterän onnistumisista. Kuvastanee varsin hyvin seuran nykytilannetta :D
Kertoo paljon kirjoittajastaan että saa jotain tyydytystä siitä että muita harmittaa.
Pysy omiesi palstalla ja tyydyty jostain muusta. Hiekkapaperista vaikka
Kertoo paljon kirjoittajastaan että saa jotain tyydytystä siitä että muita harmittaa.
Täähän oli ihan asiallinen sentäs. Niin huono Saipa on tällä hetkellä.
Siis mua vaan nauratti tuo @anthax in kommentti, that's it. Osittain varmasti siksikin että olen itse seurannut jääpalloa: en koskaan.Kertoo paljon kirjoittajastaan että saa jotain tyydytystä siitä että muita harmittaa.
Siis mua vaan nauratti tuo @anthax in kommentti, that's it. Osittain varmasti siksikin että olen itse seurannut jääpalloa: en koskaan.
Lahessa oli sama fiilis vielä muutama viikko sitten kunnes taannoisessa Kärppä-matsissa tapahtui joku mystinen uudelleensyntyminen koko joukkueelle. Mutta mitä teidän kauteen tulee, niin kauan kun pelitavasta päättää Lehterä, mikään ei tule muuttumaan parempaan. Toivottavasti tajuavat toimistolla tilanteen kriittisyyden vielä kun kymppisija on saavutettavissa.SaiPa on tällä hetkellä Mestistasoa. On kerta kaikkiaan 100% epäonnistunut kausi tähän asti.
Ei kuulosta kovinkaan ammattimaiselta, jos päällimmäinen tunne ei ole pettymys. Toki tuurikin on nyt joukkueella sitä luokkaa, että se voi viedä fiiliksen hiukan huvituksen puolelle. En silti oikein ymmärrä tuota.Lehteräkin paineli pelin jälkeen naureskellen pukukoppiin
SaiPa A voitti.Jopa Veiterä hävis. Ei mene hyvin Lappeenrantalaisella jääurheilulla.