Otteluseuranta (SaiPa)

  • 353 241
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Oho, Persson sai pisteen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Toisen ja kolmannen erän yhteenlasketut laukaukset maalia kohti tällä hetkellä Sportille 25-4. Olisiko tämä viimein Tertsin viimeinen peli? Tuo laukaisumarginaali voisi mennä vielä läpi jos vastassa olisi Kärpät mutta ei vaan Sport.. SPORT!
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Toisen ja kolmannen erän yhteenlasketut laukaukset maalia kohti tällä hetkellä Sportille 25-4. Olisiko tämä viimein Tertsin viimeinen peli? Tuo laukaisumarginaali voisi mennä vielä läpi jos vastassa olisi Kärpät mutta ei vaan Sport.. SPORT!

Tuo on käsittämätöntä. Peli loppui kuin seinään kakkoserän alkaessa. Tai ehkä siinä 1-0 kohdassa, jonka jälkeen muistui mieleen, että ainiin myö ollaa hävitty tää peli.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä tässä kaiken paskan keskellä tulee myös mieleen oliko kapteenin valinta kuitenkaan oikea. Ollut kentällä umpisurkea ne pelit jotka pelannut ja en yksinkertaisesti osaa kuvitella minkäänlaista auktoriteettia kopissa

Pyörinyt ihan sama ajatus päässä. Jos viime kauden kapteenisto oli aika pehmeä, niin tällä kaudella taidettiin ajaa samaan pommiin.
 

Bacon

Jäsen
Toisen ja kolmannen erän yhteenlasketut laukaukset maalia kohti tällä hetkellä Sportille 25-4. Olisiko tämä viimein Tertsin viimeinen peli? Tuo laukaisumarginaali voisi mennä vielä läpi jos vastassa olisi Kärpät mutta ei vaan Sport.. SPORT!
Tässä ei ole mitään uutta. Jo viime kaudella SaiPa sillä kovalla kokoonpanolla antoi useimmiten kaikki aloitteet vastustajalle. Tätä on ollut pari vuotta ihan saatanan hankalaa katsoa, kun hyökätään kolme kertaa erässä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Veiterä sentään tasoitti. SaiPalla vielä vähän tekemistä.
Mä jotenkin hykertelen ajatukselle että ollaan tultu siihen pisteeseen että SaiPa-fanit joutuvat jo hakemaan lohtua Veiterän onnistumisista. Kuvastanee varsin hyvin seuran nykytilannetta :D
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mä jotenkin hykertelen ajatukselle että ollaan tultu siihen pisteeseen että SaiPa-fanit joutuvat jo hakemaan lohtua Veiterän onnistumisista. Kuvastanee varsin hyvin seuran nykytilannetta :D

Kertoo paljon kirjoittajastaan että saa jotain tyydytystä siitä että muita harmittaa.

Pysy omiesi palstalla ja tyydyty jostain muusta. Hiekkapaperista vaikka
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vituttaa kyllä huominen. Nähdään niin luovuttanut ja lyöty joukkue jo kun kiekko tippuu ekan kerran jäähän. Ne tulee oikein nöyristelemään siellä kentällä. Vielä hirveämpää kuin Tapparaa vastaan jos edes mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kertoo paljon kirjoittajastaan että saa jotain tyydytystä siitä että muita harmittaa.

Pysy omiesi palstalla ja tyydyty jostain muusta. Hiekkapaperista vaikka
Siis mua vaan nauratti tuo @anthax in kommentti, that's it. Osittain varmasti siksikin että olen itse seurannut jääpalloa: en koskaan.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Siis mua vaan nauratti tuo @anthax in kommentti, that's it. Osittain varmasti siksikin että olen itse seurannut jääpalloa: en koskaan.

Veiterä kynti monta vuotta syvällä, vähän niikun Pelicans ja SaiPa, mutta nyt jääpallon saralla rakennetaan dynastiaa, kun Hauskan veljekset on palanneet maailmanmatkoiltaan kotipaikkakunnalle pelaamaan. Kantsii seurata, hieno laji. Ei vaan kovin tv-ystävällinen kun palloa ei meinaa erottaa, vaikka senkin kokoa aikanaan suurennettiin paremman TV-näkyvyyden toivossa.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Huomenna sitten joku 7-0. Tää on uskomatonta superpaskaa. Yhtään vitun peliä en lähde katsomaan tätä haisevaa kuraa Kisapuistoon ennen kuin jotain tapahtuu:

1) 2-3 todellista vahvistusta HETI
2) Lehterä hevonvittuun
3) Nykyjengi tekee ihmeen ja voittaa vähintään kaksi matsia putkeen
4) Näen vähintään kaksi peliä putkeen, jossa annetaan logolle 110%, taistellaan, taklataan, väännetään, annetaan kaikkensa kävi miten kävi.
5) Kaikki edellä mainitut

Muissa tapauksissa saatte pitää tunkkinne.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
SaiPa on tällä hetkellä Mestistasoa. On kerta kaikkiaan 100% epäonnistunut kausi tähän asti.
Lahessa oli sama fiilis vielä muutama viikko sitten kunnes taannoisessa Kärppä-matsissa tapahtui joku mystinen uudelleensyntyminen koko joukkueelle. Mutta mitä teidän kauteen tulee, niin kauan kun pelitavasta päättää Lehterä, mikään ei tule muuttumaan parempaan. Toivottavasti tajuavat toimistolla tilanteen kriittisyyden vielä kun kymppisija on saavutettavissa.

Kuten @Bacon tuolla toisessa ketjussa sanoikin, Tuohimaan erinomaisuus sai Tertsin näyttämään pätevämmältä valmentajalta mitä todellisuudessa on. Nyt kun SaiPalla ei ole TOP5 tason kopparia ja puolustuskin kasattiin vähän miten sattuu, jälki on hirveää ja kaksi edellistä peliä ovat olleet jossain määrin pohjakosketus. Huomenna pitäisi olla Lehterän viimeinen sauma vetää kani hatusta. Jos ei niin sekasin ovat siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös