heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Liigan sivuilta löytyy tilastot.+/- ?
Miten kukin pelas?
Tuossa jo Piipposta ja Kurosta kehuttiin. Miten E Oksanen pysyi pelin vauhdissa mukana? Entä Ramstedt?
Liigan sivuilta löytyy tilastot.+/- ?
Miten kukin pelas?
Tuossa jo Piipposta ja Kurosta kehuttiin. Miten E Oksanen pysyi pelin vauhdissa mukana? Entä Ramstedt?
+/- ?
Miten kukin pelas?
Liigan sivuilta löytyy tilastot.
1-4 omalle farmijengille, että silleen. SaiPa-fanit voiskin ottaa tuolta rapakon takaa esimerkkiä ja alkaa tästä hetkestä eteenpäin menemään peleihin paperipussi päässä kunnes Tertsi on kengitty.
Johan mä kävin teitä onnittelemassa ensimmäisestä voitetusta harkkamatsista. Ei tarvi kantaa kaunaa :)Onko Lahdessa paperipussi jo hankittu?
Johan mä kävin teitä onnittelemassa ensimmäisestä voitetusta harkkamatsista. Ei tarvi kantaa kaunaa :)
PS. Tuli minulle täysin puskista että Peliittojen maalilla pelaa tänään Karri Rämö. Siihenhän tuo tänään kaatui, kun ei B-rosterilla saatu ohitetuksi KHL-tason maalivahtia.
Jaahas, SaiPa Mestikseen ja Ketterä tillalle Liigaan?
Näköjään Airola pudonnut alkuperäisestä kokoonpanosta..Eikös Aution pitänyt olla lepovuorossa?
Et vissiin ole hirveästi katellut pelejä jos tosissasi kysyt? Suomisarja tason pelaaja. Ei voi käsittää että joku tarjoaa sille liigasopimuksen.Joko saa haukkua Riikolan ja hänen hankinnasta vastuussa olevan henkilön?
Yhden pelin + nähnyt ja kuullut tarinaa aamujäiltä. Näytöt ovat kiistattomat. Tulee aiheuttamaan tunteiden purkauksia tulevalla kaudella.Et vissiin ole hirveästi katellut pelejä jos tosissasi kysyt? Suomisarja tason pelaaja. Ei voi käsittää että joku tarjoaa sille liigasopimuksen.
Ihan hyvinhän SaiPa pelaa. Hallinnut selvästi. Äsken Piipposella läpiajo.
Varmasti on hyökkäyksiinlähdöt kehittyneet, mutta osansa on myös sillä, ettei Keski-Euroopassa pahemmin trappeja tunneta.Juu, hämmentävää katsella kun pääsevät ihan organisoidusti omistakin pois...