Westerholm maalille nyt! Karolus on aivan liian epävarma
Et oo ainut.Onks tää ottelu oikeasti niin unelias kuin minusta tuntuu??
Mä olen viime kaudesta lähtien toivonut MM95:sen kenkimistä. Ihmettelen vieläkin, miten viime kauden kokoonpanolla pystyi pelaamaan niin huonoa jääkiekkoa.Joo. Haistakaa perse kaikki. Käyn mielummin nukkumaaan kuin katson yä perseilyä , että jaksan heittää perhoa. Vitutta tälläinen tarpominen. Joku vielä oikeasti tykkää, että tuo pähkinän kerääjä jatkaa ensi kaudella. Ihmettelen suuresti!
Ei ole nyt mikä tappamisen meininki SaiPan otteissa. Jotenkin väsynyttä ja lepsua pelaamista.
Ja siellä on vastassa Jukurit. Tosin tällä kaudella hekin ovat sarjataulukossa korkeammalla jos tämä sama meno jatkuu.Ei noista ylivoimistakaan tuu hevon vittuakaan. Jätkät seisoo ja juuri mitään ei tapahdu.
Mutta kun nuo saadaan toimimaan niin vittu pimpelipom :)Ei vakuuta Teron touhut. Myöskään ei vakuuta SaiPan maalivahtipeli, tai puolustuspeli, tai hyökkäyspelin tehokkuus.
On ollut sellainen pelirytmi että heikompaa hirvittää. Kerran viikossa reissu Mikkeliin. Kuka syttyy. En minä ainakaan. On siinä yksi erä jäljellä. Kärpät johtaisi 0-4. Me ei olla ne.Ei ole nyt mikä tappamisen meininki SaiPan otteissa. Jotenkin väsynyttä ja lepsua pelaamista.
Tarvitsee todellisen ihmeen, että noin käy, todennäköisempää on Ristikankaan kappelin kellot.Mutta kun nuo saadaan toimimaan niin vittu pimpelipom :)