Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
No tänään tulee kylmää kyytiä. Joku joukkue sentään paukuttaa paikoista maalit.
No en nyt mitenkään tosissani, mutta onhan siihen teoriassa vielä hyvin pienet saumat. Pienenevät toki jatkuvasti.Siis laskeeko täällä joku vielä tosissaan pisteitä pudotuspeleihin? Se sauma meni jo ajat sitten.
Siis laskeeko täällä joku vielä tosissaan pisteitä pudotuspeleihin? Se sauma meni jo ajat sitten.
Riittäneekö 6 omiin. Epäilen vahvasti.2-0. Tää oli tässä. En kyllä mitään odottanutkaan, kun vastassa Lukko, peli alla eiliseltä ja ihan repalainen jengi. Veikkasin 6-0.
Toimitsijat ollu laiskoja, Oksanen pääsi laukomaan jo kerran aikasemminkin.Katos Lehtiselle eka torjunta jo näin aikaisin. SaiPa voittaa!!
Toimitsijat ollu laiskoja, Oksanen pääsi laukomaan jo kerran aikasemminkin.
Tässä on se konkreettinen ero, kun toisella joukkueella on iskostettu pelitapa selkärankaan ja toisella joukkueella sitä ei ole. Ruman näköistä SaiPan kannalta.Ei ole mitään saumaa. Ihan valtava tasoero.
Juu mä rupesin ihmettelemään selostajan juttua mutta taisi katsoa liigan tilastointia minne se eka skode ei tietään löytänyt.Ok, luotin selostajaan.
Ei ole mitään saumaa. Ihan valtava tasoero.
Perse niinsanotusti repeää, mikäli näin on. Toki olen pyhästi luvannut katsella pelit sohvalta, mikäli terhonkerääjä vaihtoaitiossa heiluu. Harmittaisi pirusti mikäli tuo skenaario toteutuu.Ei saatana jos vielä joutuu ensi kauden katsomaan tuollaista paskaa.
Juu mä rupesin ihmettelemään selostajan juttua mutta taisi katsoa liigan tilastointia minne se eka skode ei tietään löytänyt.
Veto osu Repoa polveen ja sitten Repo kääntyessään tökkäsi jalkoihin pudonneen kiekon maaliin.Menikö se eka maali omista vai oliko se Revon taituruutta mitä selostaja Reponen sanoo? Meni vähän ohi meikäkyöstiltä se tilanne.
Veto osu Repoa polveen ja sitten Repo kääntyessään tökkäsi jalkoihin pudonneen kiekon maaliin.