Lähden paikanpäälle katsomaan tapahtuisiko ihme! Luulen että olut tiskille ei tarvitse jonottaa ja hallin käytävillä ei ole ruuhkaa...
Tulipa itsekin lähdettyä. Sen voin hallilta kertoa kotisohville, että ruuhkaa ei ole.Lähden paikanpäälle katsomaan tapahtuisiko ihme! Luulen että olut tiskille ei tarvitse jonottaa ja hallin käytävillä ei ole ruuhkaa...
Hienoa kyllä nähdä kaikin puolin rehtiä kannustamista ja toisen kilpailevan seuran arvostamista kilpailevan joukkueen kannattajalta. Arvostan. JYP on myös hieno seura, tsemppiä teillekin!Sitäkin hienompaa on, että löytyy kannattajia, jotka hammasta purren käyvät omaa joukkuetta kannustamassa. Helppoahan se silloin on, kun kulkee. Saipa on hieno seura ja nousee vielä kuin voikukka kevätnurmikolla.
Löfmanille kirjattu kakkossyöttö.Lasketaanko SaiPan pelaajien tekemäksi maaliksi, kun pisteillä Jalonen ja Ikonen?
Naurettava onnenkantamoinen. Ei selvästikään ole vielä päästy SHL-kiekon ytimeen.Lasketaanko SaiPan pelaajien tekemäksi maaliksi, kun pisteillä Jalonen ja Ikonen?
Pelaavat kyllä ihan liian kiekollisesti Lehterän SHL-kiekkoon sopeutuakseen. Kaikkein naurettavinta tässä tosissaan on se, ettei kumpikaan noista mahdu oman jengin pakkikalustoon, mutta ovat täällä kuin mitäkin Bobiorreja.Naurettava onnenkantamoinen. Ei selvästikään ole vielä päästy SHL-kiekon ytimeen.
Sitäkin hienompaa on, että löytyy kannattajia, jotka hammasta purren käyvät omaa joukkuetta kannustamassa. Helppoahan se silloin on, kun kulkee. Saipa on hieno seura ja nousee vielä kuin voikukka kevätnurmikolla.
Vaikka tuo on edelleen hyvin sekavaa, niin olen ollut havaitsevinani tänään viisikkopelissä muutamia ihan toimivia kuvioita?
Uusi mato (kommentaattori) koukkuun? Miltä kuulostaisi Lehkonen penkin takana?
Mitä siellä oli?Olipa harvinaisen mielenkiintoiset pätkät erätauolla
Meinaatko, että JYP pelaa lihavaa jääkiekkoa?Joukkueiden edesottamukset näkyvät valmentajissa. Tirkkonen on lihonut, Lehterä harmaantunut entisestään.
Ensin Lehkonen analysoi SaiPan pelaamista. Sitten Nyholm kritisoi linjaa minkä vuoksi Zabo sai 6 pelin pelikiellon. Sitten keskustelivat vielä tuosta studiossa.Mitä siellä oli?