Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jaaha, ja palataan takaisin tuttuun asetelmaan. Kierretään V-V:n maalia, välillä kiekko maaliviivalla, välillä tolpassa.
Olisiko ollut #90 siinä kaarella, saattoi olla Brunner. Syystäkin sai lähteä Detroitista.Ei onnistu Brunnerilta nyt missään tilanteessa. Paikkoja ois ollu. @teude'n ripuliranne?
Mikähän kanukeilla nyt on kun pitkästä aikaa kerrankin näyttävät ottavan MM-kisat edes lähes tosissaan. Tässä sitten tulos kun miljoonamiehet pelaavat keskikastin khl-jannuja vastaan.
Totta, Giroux ottanut hyvin homman haltuun.Siellä on Kapteeni.
KHL:n piti olla lähellä NHL:n tasoa, siltä näyttää näissä kisoissa. Kanada menee aivan omia menojaan, kun ei tullutkaan höntsäämään kisoihin.Mikähän kanukeilla nyt on kun pitkästä aikaa kerrankin näyttävät ottavan MM-kisat edes lähes tosissaan. Tässä sitten tulos kun miljoonamiehet pelaavat keskikastin khl-jannuja vastaan.
#90 on Josi, mutta viivalla. Kaarella Brunner #96. Näin mä oon ymmärtänyt.Olisiko ollut #90 siinä kaarella, saattoi olla Brunner. Syystäkin sai lähteä Detroitista.
Joo, oli se Brunner, äsken taas veti.#90 on Josi, mutta viivalla. Kaarella Brunner #96. Näin mä oon ymmärtänyt.
KHL:n piti olla lähellä NHL:n tasoa, siltä näyttää näissä kisoissa. Kanada menee aivan omia menojaan, kun ei tullutkaan höntsäämään kisoihin.
Onko liigassa samat säännöt kuin kisoissa? Meillähän sai jalkapyyhkäisyulosajon jo siitäkin kun jalat osuivat vahingossa yhteen.Kaksiminuuttisella selvisi näemmä, eikös näiden jalkapyyhkäsyjen pitänyt tällä kaudella tuottaa ottelurangaistuksia?