Otteluseuranta: Playoffs, Round 1, to-pe-yö

  • 12 742
  • 162

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Ja yön pelithän ovat:

02.00 Senators@Rangers

02.30 Capitals@Bruins

02.30 Sharks@Blues

05.00 Blackhawks@Coyotes

Itse olen kahden vaiheilla että katsooko Rangersin vai Bruinsin peliä. Rangers on kuitenkin koko kauden hakannut jo näitä playoff-pelejä :)
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässähän tää yö vierähtää mukavasti. Aluksi kolmesta pelistä valita mikä kiinnostaa eniten ja viideltä vielä Phoenix-Chicago. Unirytmi kiittää. :)
Tällä hetkellä menossa Rangers-Senators. Ottawan ylivoima oli täysin luokatonta aiemmin..
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Pakkohan se on sanoa - Eilen Consolissa ja tänään MSG:ssä on ihan erilainen meininki yleisöllä kuin Nashvillessä. Olihan siellä kaikilla keltaista päällä, mutta möykkä ei lähelläkään samaa tasoa kuin perinteisillä kiekkopaikkakunnilla.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Boom. Callahan 1-0.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Jaahas, Rangersin taistelun ruumiillistuma Callahan iskee riparin sisään ja Rangers 1-0 johtoon.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olin jostain syystä siinä käsityksessä, että Rangersin peli alkaisi vasta 2.30. Noh, nyt sentään mukana, ja näkeepähän ainakin pari erää. Miltä on peli muuten näyttänyt?
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Pistäisin maalin osittain Andersonin piikkiin, vaikka riparista tulikin. Etukulma auki just kiekon verran.
 

ace

Jäsen
Paikalla väijymässä Blues-Sharks matsia. Mielenkiinnolla odottelen, kumpi veskari Bluesilla pelaa ja miten Andy Niemi pärjää.

Coyotes-Blackhawks tekisi mieli myös katsoa, saa nähdä jaksaako.


Jahas, Halak siellä näköjään aloittaa. Molempi parempi.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Maalin tappiolla sitte toiseen erään, ei mikään katastrofi. Parannettiin erän loppua kohen ja toivottavasti jatketaan siitä toisessa erässä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Blues-Sharks mukavan aaltoilevaa ollut viimeiset 10 minuuttia. Muutama hyvä paikka, muuten kovaa kamppailua kiekosta.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Niemi pelannut ihan hyvän ja varmanoloisen ekan erän vaikka tuhannen taalan paikkoja ei ole ollutkaan toistaiseksi.
 

ace

Jäsen
Blues-Sharks mukavan aaltoilevaa ollut viimeiset 10 minuuttia. Muutama hyvä paikka, muuten kovaa kamppailua kiekosta.

Lievää Bluesin hallintaa kuitenkin. Niemi pelannut hyvin, vaikkei mitään tuhannen taalan paikkoja ole ollutkaan.

On kyllä hirveän näköistä räpiköintiä tuo Niemen pelaaminen. Ajautuu ihmeellisiin liikkeisiin ja asentoihin, mutta kummasti vaan seisoo kiekon tiellä. Eihän tuolla tietysi tyylipisteitä jaetakkaan, mutta onhan tuo tyyli aika kaukana nykypäivän keskivertomaalivahdin tyylistä.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Senators alottanu toisen erän todella vahvasti, maali vaan puuttuu.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tunnusteleva erä Bostonissa. Josko toisessa alkaisi tapahtua.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Osaako joku sanoa, miksi mulla pyörii yhtäkkiä chromella kaikki videot ihan kuin hidastuksella? Myös livestreamit toimii 2 kertaa hitaammalla nopeudella ja on vaikea kattoa peliä. Tämä tapahtui eilen ja en ole mielestäni muuttanut mitään asetuksia. Rupeaa ketuttamaan ihan kypällä!!!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Osaako joku sanoa, miksi mulla pyörii yhtäkkiä chromella kaikki videot ihan kuin hidastuksella? Myös livestreamit toimii 2 kertaa hitaammalla nopeudella ja on vaikea kattoa peliä. Tämä tapahtui eilen ja en ole mielestäni muuttanut mitään asetuksia. Rupeaa ketuttamaan ihan kypällä!!!

Katsoin tänään Suomi-USA 18-vuotiaiden matsia ja siinä oli samaa. Meni kuin hidastuksella ja sitten hyppäsi takaisin livetilanteeseen. En osaa sanoa, mistä johtuu, mutta ei minulle kyllä muissa ole samaa näkynyt.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Tuntuu kyllä ihan siltä että Senators painaa päälle mutta Rangers nakkaa pian jonkun vahinkomaalin sisään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös