Eiköhän Sundinin veivauksissa viitattu johonkin tämän kaltaiseen...
Pitikin kaivaa tollanen video esiin, heti tuli helevetin paha olo!
Minä veikkaan, että Detroit-faneilla virtaa mielummin hyvän olon tunne kehossa, jos Ruotsi kyykyttää.Pitikin kaivaa tollanen video esiin, heti tuli helevetin paha olo!
Pieni OT, mutta nyt en saa millään päähäni kuka onneton tuossa tilanteessa on A) pakkina ja B) maalivahtina?
Pitikin kaivaa tollanen video esiin, heti tuli helevetin paha olo!
Varmaankin on enemmän seurausta jostain, mutta Detroitin kenttätasapainokin on ollut paljon huonompi tässä pelissä. Penguins puolustanut paremmin, Red Wings ei ole saanut selkeitä vetopaikkoja, huonoja ja blokattuja vetoja, hyökkääjät ajautuu samaan nippuun eikä kukaan jää porrastamaan alemmas, jolloin ei päästä karvaamaan heti hallitusti, vaan joudutaan luistelemaan perässä alas. Zetterberg veteli mielestäni paljon plekseihin ja Stuart teki ensimmäisessä erässä paljon nousuja, mutta monestikaan ei saanut toimitettua kiekkoa syvälle, josta tuli taas vastahyökkäyspaikkoja.Juu, Pens on pelannut nyt paljon paremmin juuri tätä Wingsin ainoata heikkoutta vastaan ja se tuo tulosta. Enemmänkin olisivat voineet tehdä, mutta käsittämätön paikkojen tuhlailu jatkuu.
Minä veikkaan, että Detroit-faneilla virtaa mielummin hyvän olon tunne kehossa, jos Ruotsi kyykyttää.
Jotenkin on vain sellainen olo että Detroit tasoittaa tämän väkisin 3 erässä ja nähdään jatkoaika. onkos Pingviinit ollut tällä kaudella useasti playoffeissa jatkoerissä?
HAHAHA! Sorry, mutta huvittavaa, kun oma lempimies on vähän ruosteessa niin heti on ensimmisenä selityksenä vammat. Kyllä näissä otteluissa ei paljon pikkuvammat kiinnosta, tai ainakaan merkitse...Onkohan jotain vammaa, liike on kaikkea muuta kuin totuttua captainia?
Minulla taas on vahva tunne, että tällä pelillä Penguins kykenee kahden maalin johtoasemaan pikku hiljaa. Ei tätä voida enää hävitä!
Mutta kuka oli se Wingsin pelaaja joka jyräsi jonkun ihan pystyyn toisessa päässä?