Haha.. Se on kiva nousta taas esiin tässä vaiheessa.
Kerrotko muuten vielä tarkemmin tästä minulle suunnatusta kysymyksestä?
Hossalta hyvä vastapommi Kronwalliin. Taas sai SC ja kumppanit paineen päätyyn. Nyt joukkue mukaan hurmioon.
Kerron jos kerrot tästä esiin nousemisesta tässä vaiheessa ja mikä siinä nyt on niin erityisen kivaa?
Mikäli tarkoitat jotain, että nyt on Red Wings -fanien helppo huudella kun on se kavennus saatu aikaan, voin hyvillä mielin kertoa sinulle, että minulla ei löydy kovinkaan paljoa fanitettavaa tästä kaksikosta. Pikemminkin itseäni kuvottavia pelaajia molemmat joukkueet täynnä, mutta kun ei mitään suosikkijengiä ole vastapuolella, on melkeimpä aivan sama kumpi tämän vie ja tätä voikin seurata neutraalein fiiliksin, tosin tähän otteluun toivoin varovasti Pensin voittoa, jotta saataisiin jännemmät finaalit. Voisi ehkä varovaisesti sanoakin, että fanitan finaaleja, tosin siinäkään ei kauheasti ole perää, kun olen kaksi ensimmäistä peliä missannut.
Voin kai samaan rahaan nyt silti paljastaa sen kysymyksen perimmäisen tarkoituksen. Mielestäni Franzenin maalissa oli paljon sellaisia Mats Sundinilta tuttuja elementtejä mukana ja koska sinä hullu olet Maple Leafsin tosifani, ajattelin, että olisit kanssani samaa mieltä asiasta.